هات فارکس – مایل به گفت‌ و گو با تهران هستیم

«مایک پامپئو» , وزیر کارها خارجه ایالات متحده صبح زود سه شنبه ( اولیه مردادماه ) یکی دیگر از سخنرانی‌های ضدایرانی خویش را در کتابخانه سر گروهی جمهوری رونالد ریگان انجام بخشید .

به نقل از عجم , «مایک پامپئو» , وزیر کارها خارجه ایالات متحده صبح زود سه شنبه ( نخستین مردادماه ) یکی دیگر از سخنرانی‌های ضدایرانی خویش را در کتابخانه سر گروهی جمهوری رونالد ریگان انجام بخشید .

این سخنرانی در حالی انجام شد که خبرگزاری «رویترز» یک روز قبل‌تر از فعال شدن برنامه ای در دولت ایالات متحده خبر بخشید که انگیزه آن نشر هدفمند داده ها تحریف‌شده در رابطه جمهوری اسلامی با انگیزه ساخت ناآرامی در کشور‌ایران است .

به متن خبرگزاری رویترز , این کارزار , قرار است با ارائه اطلاعاتی که «بعضا اغراق‌شده‌ می‌باشند یا این که با آنچه پیشتر به طور قانونی اعلام شده دوگانگی دارند» , از مسئولان جمهوری اسلامی چهره‌ای تیره و سیاه رسم نماید .

تام کاتن , سناتور ضدایرانی قبلی از سخنرانی پامپئو خطاب به حاضران بیان کرد : «وقتی پامپئو با شما باشد , هرگز فقط نمی‌مانید . »

کاتن مدعا شد وی و پامپئو افرادی بوده‌اند که در کنگره ایالات متحده «توافقات جانبی» کشور‌ایران با تاکسی بین‌المللی انرژی اتمی را کشف کرده‌اند . کاتن ذکر کرد که کنگره از برنامه‌های پامپئو مقابل کشور‌ایران حمایت می نماید .

پامپئو مدعا شد روز جاری اکثری ازآمریکایی‌ها در درون جمهوری اسلامی ایران دستگیر یا این که مفقود شده‌اند و طولانی تر کرد دولت ترامپ سرسختانه کارایی می نماید تا آمریکایی‌های بازداشت‌شده در کشور‌ایران را به وطن برگرداند

فارکس چنگال فارکس چه روزهايي تعطيل است فارکس چيست فارکس چيست ويکي فارکس چيست ويکي پديا فارکس حرام

وزیر خارجه ایالات متحده مدعا شد بعداز حصول توافق هسته‌ای ارتقا درآمدهای نفتی جمهوری اسلامی ایران به «تروریست‌ها , دیکتاتورها و موادسازنده شبه‌نظامی» داده شده‌است .

او اظهار‌کرد : «تعهد داریم بیشترین فشار را مقابل رژیم برای ایجاد پول و انتقال آن اعمال کنیم . هسته این کارزار را اعمال دوباره تحریم‌ها مقابل بخش انرژی و بانکی جمهوری اسلامی ایران تشکیل می دهد . تمرکز ما روی کشورهایی است که نفت کشور ایران را وارد می نمایند تا واردات نفت را تا انجا که میتوانیم به صفر نزدیک کنیم . »

پامپئو بیش تر کرد : «ما از کلیه کشورها می خواهیم به کارزار فشار بپیوندند . »

پامپئو خاطرنشان کرد دولت ترامپ از همگی فرصت‌ها برای عنوان کردن «تخلفات حقوق و دستمزد بشری ایران» به کار گیری خواهد کرد .

وی همچین خاطرنشان کرد دولت آمریکا هراسی

او اظهار‌کرد : «چهل سال است که مردمان کشور‌ایران از رهبرانشان شنیده‌اند که ایالات متحده ابلیس بزرگ است . تصور نمی‌کنیم آن‌ها دیگر علاقه‌ای به شنیدن خبر‌ها جعلی داشته باشند . »

وی آنگاه به تشریح برنامه دولت ترامپ برای راه اندازی نزاع قابل انعطاف مقابل کشور ایران با پخش برنامه‌های تلویزیونی خبر بخشید .

او در بخش دیگری از این سخنرانی خاطرنشان کرد : «همان‌طور که ترامپ گفته ما مایل به گفت‌وگو با رژیم کشور‌ایران هستیم , البته رهایی از فشارهای ایالات متحده فقط وقتی رخداد خواهد زمین خورد که ما شاهد تغییرات ملموس , قابل ثابت و ادامه‌دار در سیاست‌های تهران باشیم . »

پامپئو در بخش پرسش و جواب , در جواب به سوالی در رابطه این‌که صلح و دوستی با کشور ایران در چه قوانینی احتمال دارد خاطرنشان کرد : «این مسئله مدام احتمالا . رئیس‌جمهور [ترامپ] این را روشن کرده که‌این را دوست دارااست . »

وزیر خارجه ایالات متحده اظهار کرد در‌حالتی که که کشور‌ایران در سیاست‌هایش تغییر و تحول تولید نماید حاضر است با حکومت کشور‌ایران گفت‌وگو نماید .