بروکر هات فارکس – روزهای تازه در بازار ارز؟

فارکس – دنیای اقتصاد : روز قبل , ارزش دلار و سکه با عبور از سطح های مقاومتی , به مرزهای تازه وارد شدند . در اولی روز هفته , دلار توانست تا محدوده ۸ هزار و ۵۰۰ تومان صعود نماید . دلار که پنجشنبه در محدوده ۸ هزار و ۲۸۰ تومان قرار داشت , با ارتقاء روز ابتدایی هفته از دامنه ۱۴ روزه بیرون شد .

فرایند رو به بالا دلار و ناکامی مرحله مقاومتی , تصورات رو به بالا بعضی معامله‌گران را تقویت کرد ; از نگاه آنان , خروج دلار از دامنه ۷ هزار و ۷۰۰ تا ۸ هزار و ۳۰۰ تومان احتمال دارد سرآغاز روزهای نو در بازار ارز و انتخاب دامنه تازه در آن شود .

به طور همزمان , عده‌ای از بازیگران نوسان یاد شده را مقطعی می داند و تیتر کردند با ارائه بسته اروپا به کشور ایران قابلیت برگشت قیمت‌ها به سطح های قبلی موجود هست . در روزی که دلار به اواسط مرز ۸ هزار تومانی رفت , سکه تمام فصل بهار آزادی با قدرت از مرز ۳ میلیونی گذشت و با شیب تند صعودی به بالای شبکه ۳ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان هم رفت . شنبه , سکه با ۱۲۰ هزار تومان ارتقا به بها ۳ میلیون و ۱۱۰ هزار تومان رسید .

سکه روز پنجشنبه هم ۱۱۰ هزار تومان ارتقا را تجربه کرده بود . بنابراین سکه در ۲ روز کاری بیشتراز ۸ درصد ارتقاء ارزش را تجربه کرد . در همین زمان دلار در بازار غیرقانونی در حدود ۵ درصد رویش نموده است .

سیگنال آینده به بازارهای نقدی؟
بعضا فعالان اعتقادوباور داشتند , ارتقاء قیمت‌ها در بازار معاملات آینده سکه در روزهای اخیر سیگنال صعودی را به بازارهای نقدی منتقل نموده است . با این وجود , شنبه , ارتقا قیمت‌ها از بازار نقدی کلید خورد .

فارکس کيلر فارکس گام به گام فارکس گرجستان فارکس گروپ فارکس گروه تلگرام فارکس گفتگو

بروکر فارکس – روز قبل , معاملات نقدی سکه در شبکه ۲ میلیون و ۹۹۰ هزار تومان آغاز شد ; با این وجود , حدود ساعت ۱۱ : ۳۰ سکه گام به مرز ۳ میلیونی گذاشت و یک ساعت آنگاه تا محدوده ۳ میلیون و ۹۰ هزار تومان بالا رفت .

در واقع پیش از آغاز ثبت سفارشات در بازار آینده سکه که حدود ساعت ۱۲ : ۳۰ آغاز میشود , سکه نقدی حدود ۱۰۰ هزار تومان پرورش را به ثبت رسانده بود .

با اعتنا به‌این دستور , گروهی از بازیگران بازار یقین داشتند که معاملات سکه آینده نقش چندانی در بازار نقدی این فلز باارزش نداشت ; با این وجود , با آغاز معاملات آینده سکه ارزش مقداری رویش بیشتر را تجربه کرد و از مرز ۳ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان گذشت .

او‌لین خرید و فروش آینده در سررسید دی‌ماه حدود ساعت یک بعد از ظهر با بها ۳ میلیون و ۷۵۵ هزار تومان صورت گرفت . در پی این داد و ستد , بازار نقدی هم چنان‌که اشاره شد وارد سطح ها جدیدی شد .

اما بازیگران بازار اعتقادوباور داشتند , بیشتر ارتقا ارزش سکه نقدی باطن بازاری بوده است و معاملات آینده فقط نقش ادویه را بازی نموده است .

عده‌ای هم تیتر کردند , ارتقاء بها سکه نقدی در روزهای اخیر بعضی فروشندگان آینده را مبتلا ضرر و زیان نموده است و آن ها عملکرد کرده‌اند با ورود به بازار نقدی و ارتقا خریدها جزو سود از دست رفته را جبران نمایند .

پرده دوم از اثر بازار آینده
بعداز ثبت داد و ستد ۳ میلیون و ۷۵۵ هزار تومانی در سررسید آینده دی , اطلاعیه‌ای از سمت بورس مال صادر شد . نوشته این اطلاعیه حاکی از آن بود که از روز یک شنبه تا اطلاع ثانوی , دریافت شرایط تعهدی خرید و فروش فزاینده در قراردادهای آینده سکه طلا و جواهرات برای فعالان بازار مقدور نیست .

فارکس گلدن گرين فارکس گلشاهيان فارکس گيلان فارکس لات فارکس لايو فارکس لوريج

بروکر هات فارکس – در واقع معامله‌گران از روز جاری نمی‌توانند شرایط خرید و فروش جدیدی بگیرند ; با نشر این خبر , بازار آینده نوسانی‌تر شد ; تا ساعت ۴بعدازظهر چه بسا تا شبکه ۳ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان تحت رفت و با‌گاز توشه دیگر به شبکه ۳ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان رجوع و برگشت .

ارتقاء ۲۳۰ هزار تومانی سکه در روزهای اخیر در قوانینی فیس داده است که بهای اونس در بازارهای جهانی ارتقاء خاصی را تجربه نکرده است و در غایت در محدوده هزار و ۲۳۱ دلار به کار خویش پایان اعطا کرد .

دسته‌ای از معامله‌گران معتقدند کارداران پیش گفته نقش چندانی در رویش ارزش سکه نداشته است . از دید آن ها فضای بازار بیشتر متاثر از انتظارات سیاسی و آغاز شدن تحریم هاست . به اعتقادوباور آن ها , خبرهای جدیدی که منتشر می گردد .

خبرهای جدیدی که منتشر میشود , انتظارات معامله‌گران را در دوران تحریمی پیش رو تحت‌تاثیر قرار داده است . یک کدام از بازیگران ارزی اعلام کرد , در روزهای اخیر خبر ها متعددی در زمینه ی کاهش واردات نفت جمهوری اسلامی ایران از طرف بعضا شرکای تجاری تیتر شده‌است .

در کنار این , بعضی خبر‌ها پیرامون انقطاع ارز مسافرتی هم از لحاظ شماری فعالان در ارتقاء قیمت‌ها اثر داشت . از دید آنان , معامله‌گران با جوسازی پیرامون این قضیه خریدها را بالا بردند .