هات فارکس – ماجرای فروش «اردوگاه باهنر» چه بود؟

فارکس – هفته پیشین حمیدرضا حاجی بابایی , مدیریت فراکسیون فرهنگیان مجلس در نامه‌ای به مدیر جمهور از فروش اردوگاه علم آموزی باهنر در سال ۹۵ به یک سوم بها شکایت و خواهان برخورد با مسببین شد .

حاجی بابایی درین طومار از شرکتی به اسم «واسط مالی شهریور سوم» نام برده و اعلام نموده است که‌این این مجموعه اردوگاه باهنر را به یک سوم ارزش در قالب اجاره به شرط تملیک از وزارت فراگیری و رویش خریداری نموده است .

اردوگاه ۱۰ هکتاری منظریه که کانون برگزاری بخش اعظمی از برنامه‌های فرهنگی , پرورشی و اردویی برای علم آموزان اقصی نقاط مرزوبوم است به قدری اهمیت داراست که نشر خبر فروش و واگذاری‌اش آن نیز به یک سوم ارزش موجی از انتقاد و دل نگرانی‌ها را روانه وزارت یادگرفتن و رشد نموده است .

اعضای شورای شهر تهران هم در نشست اخیر شورا از این زمینه ابراز نگرانی کردند . احمد مسجد کاملی در این زمینه اظهار‌کرد که «مگر می گردد اردوگاه منظریه را به تاراج گذاشت؟ این وظیفه اخلاقی , عرفی , شهری و . . . همگان است که باغ ها و فضای سبز تهران مراقبت شود . »

آرش حسینی میلانی , دیگر عضو شورای شهر هم بر ضرورت صیانت و حفاظت از باغ ها و ارثیه ارگانیک شهر تهران تاکید کرد و اظهار کرد : یکی‌از این مجموعه‌ها زمین ها اردوگاه شهید باهنر در شمال تهران است که در اختیار و مالکیت وزارت یادگرفتن و رشد است .

این موسسه در یک قطعه به مساحت ۴۶۰ هزار متر مربع با کاربری فضای سبز ثبت شده و سه قطعه به مساحت ۲۰۰۰ متر با کاربری ثبت شده آموزشی تمامی در پهنه G۳۲۳ قرار گرفته است .

اکسپرت حرفه اي فارکس اکسپرت در فارکس اکسپرت رانگ کوتا اکسپرت رايگان فارکس اکسپرت سود ده فارکس اکسپرت سودده فارکس اکسپرت فارکس

هات فارکس – او افزود : این زمین ها دارنده تعداد متعددی درخت کهنسال است و طبق مصوبه کمیسیون ماده پنج شهر تهران با دقت به مساحت ملک نیازمند طرح ویژه هستیم . بر پایه ی آنچه که در اخبار شنیده میگردد زمزمه خطر واگذاری این ملک به یک کمپانی محرمانه موجود هست .

اگر‌چه مبتنی بر گفتگوها مشاور وزیر فراگیری و رویش تا کنون بازپرداخت طبق برنامه از روش اداره برنامه انجام یافته است ولی از وزارت فراگیری و رشد خواستاریم ضمن گزارش از فرایند این کار به اذهان همگانی و جامعه بزرگ و متشخص معلمین اعلام نماید که طریق واگذاری و مفاد آن به چه ترتیب بوده و برنامه این وزارتخانه برای نگهداری و مراقبت از تیم چه طور خواهد بود؟ .

درین فی مابین وزارت فراگیری و رشد هم خموشی خویش را باخت و به ابلاغ توضیحاتی پیرامون این روایت پرداخت . الهیار ترکمن , نائب رئیس گسترش رئیس و پشتیبانی وزارت فراگیری و رویش بابیان این که ما اذن فروش ملک مدنی را نداریم و اردوگاه باهنر به طور اجاره به شرط تملیک واگذار شده‌است بیان کرد : در سال ۹۵ به نسبت دادن تبصره ۱۲ ضابطه میزان دارایی , اسناد صکوک می‌توانست در اختیار دستگاه‌ها قرار بگیرد که یک کدام از آن‌ها اجاره به شرط تملیک بود .

بر این پایه وثیقه ملکی گذارده و مبلغی اخذ می شد . در اینجا بعداز سررسید , وثیقه ملکی عینا عودت داده می گردد .
ماجرای اجاره به شرط تملیک اردوگاه باهنر چه بود و چرا فراگیری و رویش دست به‌این کار زده است؟

سال‌هاست که یادگرفتن و پرروش برای پرداخت به موقع پاداش پایان سرویس فرهنگیان با نقص‌ روبروست و تبصره‌های الحاقی به لوایح دارایی چندان موءثر و راهگشا نبوده و در سال‌های گذشته عمدتا تبدیل به منابع مبلغی نشده‌اند .

اکسپرت فارکس چيست؟ اکسپرت مارتينگل اکسپرت مووينگ اوريج اکسپرت نويسي اکسپرت نويسي در فارکس اکسپرت نويسي فارکس اکسپرت هاي فارکس

بروکر هات فارکس – یکی‌از مشکلاتی که وزارت آموش و رشد در دولت یازدهم با آن مواجه شد بدهی انباشته شده‌ای بود که قبلی از سال ۹۲ و۹۳وجود داشت و به بیشتراز ۱۳ هزار میلیارد تومان می سید .

دولت با اعتنا به تمامی مضیقه‌ها و مشکلات اقتصادی که در آن سال با آن روبرو بود در سمت بودجه‌های انقباضی رفت و در لوایح میزان دارایی , سطر یگانه برای پاداش پایان سرویس فرهنگیان ندید .

پاداش بازنشستگان سال ها ۹۳ و ۹۴ پرداخت نشده بود و امیدی هم به وصول منابعی که جهت تامین پاداش پایان سرویس بازنشستگان سال ۹۵ باشد وجود نداشت .

پیگیری‌ها برای اخذ اعتبار از طرف وزارتخانه آغاز و در غایت قرار شد جلسات مشترکی در اداره برنامه و دارایی برای حل این اختلال ترتیب داده شود .

طبق بیانات منصور مجاوری , مدیرکل وقت برنامه و میزان دارایی وزارت فراگیری و رشد , « دارایی سال ۹۵ در مجلس مشمول اصلاحاتی شد و نمایندگان و شورای دربان آن را ثبت و تائید کردند و با این مصوبه به دستگاه‌های اجرایی اذن داده شده بود تا نسبت به دریافت ورقه ها صکوک اجاره مبادرت نمایند و با نقدینگی اسناد صکوک اجاره نسبت به پرداخت بدهی‌های دستگاه به اشخاص حقیقی و واقعی و حقوقی مبادرت شود . »

یادگرفتن و رشد اعم از دستگاه‌هایی بود که می‌توانست از مصوبه ورقه ها صکوک اجاره به کارگیری نماید . این وزارتخانه در آن زمان بدهی حدود ۱۳ هزار و ۶۹۵ میلیارد تومانی به اشخاص حقیقی وواقعی و حقوقی داشت و می‌توانست از این مصوبه به کار گیری نماید .

اکسپرتيج اموزش فارکس طلا انتخاب استراتژي معاملاتي انواع استراتژي معاملاتي انواع استراتژي هاي معاملاتي در بورس انواع استراتژي هاي معاملاتي در فارکس ايا فارکس غيرقانوني است بروکر اينستا فارکس

هات فارکس بروکر – مجاوری دراین مورد توضیح بخشید : «برای اسناد صکوک وزارت فراگیری و رویش زمینه را از اداره برنامه و دارایی و وزارت کارها اقتصاد و بودجه پیگیری کردیم ; با اعتنا به مصوبه هیئت دولت در غایت ۴۰۰۰ میلیارد تومان در اختیار وزارت یادگرفتن و رویش , ۱۰۰۰ میلیارد تومان به وزارت علم ها و مبالغ دیگری در اختیار بقیه دستگاه‌ها اعم از وزارت بهداشت قرار گرفت و منابع به جهت ضمانت در کارگروه مربوط بررسی شد .

بایستی ملکی با اوضاع مطلوب تحت عنوان ضمانت و ارائه لیست بدهی‌ها و مستندات دیگر ارائه می شد .

مشاور وزیر فراگیری و رویش افزود : اردوگاه باهنر از حیث اهمیت در کارها آموزشی و پرورشی برای همگی مسئولان خوب دولت و یادگرفتن و رویش معلوم است و یک برهان برای معرفی این ملک همین اهمیت ویژه اردوگاه بود و ممکن است در صورتی‌که به جای اردوگاه یکسری مکتب دیگر تعیین میشد بها آنان به‌چهار هزارمیلیارد تومان نمی رسید .

در غایت ملک اردوگاه شهید باهنر به کار مجموعه ذی‌ربط معرفی و بر پایه ی لحاظ کارشناسان قانونی دادستانی نرخ‌گذاري شد .

وزارت فراگیری و رشد در فروش ورقه ها و معرفی کمپانی بیان شده و بعضی مورد ها دیگر هیچ دخالتی نداشته است ; اگر چه قرارداد ذی‌ربط را جهت اجرای قرارداد و وثیقه ذی‌ربط به وسیله نمایندگان دستگاه های ذیربط جهت دریافت وجه از اداره بورس امضاء کردیم . »

بروکر خوب فارکس بروکر روبو فارکس بروکر شدن فارکس بروکر فارکس بروکر فارکس آلپاري بروکر فارکس اکسنس بروکر فارکس ايران بروکر فارکس ايراني بروکر فارکس با کمترين اسپرد

فارکس هات – علی الهیار ترکمن , نائب رئیس وزیر یادگرفتن و رویش هم در رابطه بعضی ابهامات دیگر اعم از عدم پرداخت به موقع اقساط از طرف اداره برنامه و احتمال تملک جزء اردوگاه اعلام‌کرد : پیگیری میکنیم تا اقساط وام اخذ شده ماه به ماه پرداخت شود و ابدا اینگونه نیست که سه قسط آن پرداخت نشده باشد .

ضابطه میزان دارایی اینگونه کمبود که بتوانیم اردوگاه باهنر را اضافی اعلام کرده و بفروشیم . وزارت علم ها نیز کار مشابهی را انجام داده و ملک دانش گاه کاشان را به وثیقه گذارده و مبلغی را اخذ نموده است .

به نقل از ایسنا , با این وجود هنوز نگرانی‌هایی پیرامون از دست رفتن این سرمایه ملی موجود است و واجب است به آن جواب داده شود . اعم از همین گرفتاری در طومار سحرخیز , نائب رئیس قدیمی وزارت فراگیری و رویش به نمایندگان مجلس نمود پیدا نموده است .

او درین طومار متن است : «جهت تنویر ذهن ها جامعه فرهنگیان فرهیخته یاد آور نحس که در اسناد اجاره تامین نقدینگی , ( واسط ( با واگذاری اسناد به مردمان و گردآوری وجوه حاصله به وکالت از سوی آن ها , یک میزان دارایی اثبات مشهود را از بانی خریداری می کند و بعد از آن به عبارتی را بعداز خرید مجددا به بانی اجاره می دهد.

پس به صراحت می بایست گفته شود دستگاهی با اسم یادگرفتن و رویش به جهت نیاز مبرم به مبلغ ۴۰۰۰ میلیارد تومان , اردوگاه مذکور را به کمپانی واسط موسوم به ( شهریور سوم ( فروخته است و مجددا در قبال پرداخت ۵۶۰۰ میلیاردتومان به کمپانی , آن را به طور اجاره به شرط تملیک به دست خواهد آورد .

پس در فروخته شدن اردوگاه به آن کمپانی واسط تردیدی نیست ولی دریافت کردن دوباره , مشروط به آن است که اصل پول و سود ۱۶۰۰ میلیاردی آن طی اقساط مشخص شده به کمپانی واسط گشوده گردانده شود .