فارکس – خطری که جمهوری اسلامی ایران را تهدید مینماید

خطری که کشور ایران را تهدید می نماید , صرفاً تهدیدها فرنگی , ایالات متحده یا این که بعضی کشورها و رژیم‌های حیطه نیست , اگرچه این تهدیدها بی‌تأثیر نیست , ولی آن چه که کشور‌ایران را تهدید مینماید بعضا عامل ها در درون مرزوبوم است .
جمهوری اسلامی دارنده ظرفیت‌ها و قابلیت‌های اکثری است که چه بسا با وجود شدیدترین و سخت‌ترین تحریم‌های اقتصادی و سیاسی هم قادر است در اوضاع ایده آل به حیات خویش ادامه دهد و کمترین فشار را تحمل نماید .

تهدید به پیکار از طرف ایالات متحده مقابل کشور‌ایران عارضه ها متعددی دارااست که رخداد نمی‌افتد , اگر‌چه آنان مترصد فرصتی میباشند که با بعضا زمینه‌ها فراهم گردد و بعد دست به نادرست بزنند و هجوم نظامی را آغاز نمایند , ولی در عالم واقع کشور‌ایران دست بسته نیست که نتواند جواب چنین گستاخی را بدهد .

ایالات متحده در حوزه‌ غرب آسیا خاصه خلیج‌فارس منافعی داراست که تمامی آنان در تیررس انگیزه نیروهای دارای سلاح ایران جای دارد .

چنین موضوعی را آمریکایی‌ها به نیکی می دانند و میدانند که نیروهای دارای سلاح کشور‌ایران امکان نابود کردن همگی آن مرکزها , پایگاه‌ها و هر آنچه که وابسته به ایالات متحده در حوزه‌ است , دارا هستند . به همین خاطر است که آمریکایی‌ها تا به امروز دست از پا اشتباه نکرده اند .

چه بسا پروژه تولید پیکار نیابتی با تحریک بعضا رژیم‌های سرسپرده ناحیه نیز نتوانست عملیاتی شود .
ایالات متحده ۵۰ هزار نیروی دارای اسلحه در حوزه‌ دارااست که همگی مکان‌های استقرار این نیروها شناسایی شده و از سمت سپاه و ارتش جمهوری اسلامی ایران ذیل حیث جای دارد .

فارکس چنگال فارکس چه روزهايي تعطيل است فارکس چيست فارکس چيست ويکي فارکس چيست ويکي پديا فارکس حرام

تحرکات نظامی نیروهای آمریکایی و یا این که هر ارتش نظامی دیگر به اعتنا پایین لحاظ است , به همین خاطر در صورت پیدایش نزاع از سمت ایالات متحده , موشک‌های بالستیک و نقطه‌زن کشور ایران عملیاتی شده و بارانی از موشک‌های مرگبار بر رمز آن ها فرود خواهد آمد .

یک مثال کوچک از توان موشکی کشور ایران در عملیات موشکی در مقابل داعش در عمق خاک سوریه این داعیه را اثبات کرد که تا چه میزان موشک‌های کشور ایران مخرب و ظریف است .

پس نمیتوان خطر پیکار از طرف ایالات متحده مقابل کشور ایران را تهدیدی دور از شوخی تلقی کرد چراکه این مبارزه هزینه دوچندان سنگینی را به طرف مقابل زور خواهد کرد که تا به امروز به خویش ندیده است .

به همین خاطر است که روضه خوان رئیس‌جمهور پیکار با کشور‌ایران را مامان جنگ‌ها خواند و به ترامپ اظهار‌کرد که با دم شیر بازی مکن . البته چه خطری کشور‌ایران را تهدید می‌نماید که حتی‌د‌ر صورت به وقوع پیوستن این خطر , ایالات متحده فارغ از هزینه نیز قادر است به باخت کشور‌ایران دست یابد .

مهم‌ترین علتی که کشور ایران را تهدید می کند , اتفاقات داخلی است . از این منظر که ضعف در مدیریت‌ها , بی‌مسئولیتی بعضی مسئولین , خرابی اقتصادی , اختلاس و ارتشاء و اما عدم برخورد ضروری و شدید با دست اندرکاران آن از تهدید نبرد ایالات متحده خطرناک خیس است .

فارکس حرفه اي فارکس حرفه اي اپارات فارکس حرفه اي روزبه افشاري فارکس حرفه ايي فارکس حلال فارکس حلال است

تازمانیکه در این مورد اقدامی نشود , احوال خیر صرفا بهبود نخواهد یافت بلکه وخیم‌تر نیز خواهد شد . این‌که فضای روشن در افشای خرابی اقتصادی صورت گرفته و منجر شده تا دست بعضا دست‌اندرکاران در قضیه مفاسد اقتصادی رو شود , حادثه خیر است , ولی خیر و خوبی آن هنگامی بدون نقص می‌گردد که با آن ها برخورد قاطع صورت گیرد .

مردمان بایستی چنین برخوردی را حس نمایند و ببینند که به واقع با مسئول فاسد و خلاف‌کار برخورد شدید شده‌است , که در صورتیکه غیر از این باشد فضای یأس دربین اذهان همگانی شدت خواهد گرفت و فیض این یأس بی‌اعتمادی مردمان خواهد بود .

اکنون هم چنین فضایی چشم میگردد ولی مردمان خویش را پایبند به انقلاب اسلامی‌ میدانند برای همین است که مقابل همگی مشکلات ایستادگی میکنند , البته نباید جواب بدین ایستادگی را با بی‌توجهی به مطالبه به حق الناس بخشید .

اتفاقاً مردمان کشور‌ایران اخلاق و رفتار انقلابی و مدیر جهادی را مطالبه میکنند که کلیه اینها رجوع به آرمان‌های انقلاب است . می بایست با به کار گیری مدیران جهادی و انقلابی ضعف و عملکردهای خطا را تصحیح کرد . فقط شیوه پیش‌رو کشور ایران برگشت به ارزش‌های والای انقلاب و گشوده ایجاد آنان است .

فارکس حلال است يا حرام فارکس حلال يا حرام فارکس خامنه اي فارکس خوب يا بد فارکس خوبه يا بد فارکس خوبه؟

نیروهای این کار در سرزمین دوچندان می‌باشند , هم‌اکنون هم بعضی از این اشخاص با مدیر جهادی خویش درگیر سرویس میباشند . کافی است به آن‌ها عرصه داده شود تا با مدیر صحیح مشکلات را حل نمایند . مشکلاتی که با بی‌توجهی و ضعف مدیریتی بزرگ شده‌است .

ایالات متحده زمانی که می‌بیند بعضی مدیران در جمهوری اسلامی ایران درگیر خرابکاری میباشند , چرا با مبادرت نظامی هزینه‌های خویش را بالا ببرد؟!