بروکر هات فارکس – ۵ رویداد مهم بازارهای مالی

پنج اتفاق افتاد مهمی که در هفته روان بر تاءمل سرمایه‌گذاران و تجار تاثیر خواهد گذاشت و خبرهای بازار نیز پیرامون آنان خواهند بود اعلام شد .

به نقل از خبر نگار مهر به گزارش رویترز , آن‌چه به آن اشاره می شود ۵ موضوع مهمی است که در هفته سرازیر بر تاءمل سرمایه‌گذاران و تجار تاثیر خواهد گذاشت و خبرهای بازار نیز پیرامون آن‌ها خواهند بود .

۱ – تورم ایالات متحده

مهم‌ترین داده‌ای که تجار این هفته در پی آن خواهند بود و به توجه اعتنا خویش را معطوف آن کرده‌اند , اعلام داده‌های تورم مصرف‌کننده ایالات متحده در طول روز آدینه خواهد بود .

سی‌پی‌آی با اهمیت هر ساله , که قیمت‌هایی را که مصرف‌کنندگان برای کالاهایی که می بایست هر از چندگاهی خریداری شوند , می پردازند را بررسی می‌نماید , اندکی در درحال حاضر ارتقاء است . سی‌پی‌آی حیاتی ماه جون ۲ . ۳ درصد بود و به حیث میرسید در ماه جولای نیز اثبات بوده باشد .

البته از دید ماهیانه پیش‌بینی‌های رویترز نشان میدهد قیمت‌ها ۰ . ۲ درصد ارتقاء خواهند یافت , درحالی‌که در ماه جون ۰ . ۱ درصد ارتقا یافته بودند .

۲ – تاثیر تحولات مبلغی

بانک ژاپن هفته پیشین اصلاحات اندکی در سیاست‌گذاری مبلغی خویش انجام بخشید و محدوده بالای سود اسناد ۱۰ ساله خویش را به ۰ . ۲ درصد ارتقاء بخشید . البته همین نیز در بازاری که سالیان سال شاهد سود به شدت تحت سندها قرضه بوده است , قدم خیلی مهمی به حساب می آید .

اکسپرتيج  اموزش فارکس طلا  انتخاب استراتژي معاملاتي  انواع استراتژي معاملاتي  انواع استراتژي هاي معاملاتي در بورس  انواع استراتژي هاي معاملاتي در فارکس  ايا فارکس غيرقانوني است  بروکر اينستا فارکس

اسناد ۳۰ ساله ژاپن که نزد صندوق‌های بازنشستگی و بیمه‌گرها محبوبیت دارا هستند , ظرف کمتر از ۲ هفته با ۱۷ صدم درصد پرورش در سود خویش مواجه شدند و درحال حاضر سود آنان ۰ . ۸۵ درصد است .

ارتقاء میزان سود اسناد قرضه ژاپنی , سرمایه‌گذاران این مرزوبوم را تشویق میکند که از خرید ورقه ها قرضه خزانه‌داری ایالات متحده یا این که اسناد مدنی آلمان دست بردارند . میزان کل سرمایه‌گذاری‌های ژاپنی‌ها در سندها فرنگی حدود ۲ . ۱ تریلیون دلار است . داده‌های روز پنج شنبه نشان خواهد بخشید آیا ازاین مقدار به نفع ورقه ها ژاپنی , کاسته خواهد شد .

۳ – تغییرات نرخ یوآن و نتایج نبرد تجاری

واشنگتن بر ۳۴ میلیارد دلار از کالاهای وارد شده چین تعرفه اوضاع کرد و این میهن را تهدید کرد تعرفه‌های بیشتری در روش است . پکن نیز روز آدینه تعرفه‌هایی را برای ۶۰ میلیارد دلار از کالاهای آمریکایی معرفی کرد و پیکار تجاری کماکان ادامه داراست . حال نگاه‌های ناظران بازار بر داده‌های تجاری‌ایست که‌این هفته اعلام خواهند شد تا آسیب‌های اول این تقابل مشخص و معلوم شود .

همینطور نگاه بازار به یوآن خواهد بود که جدیدا به پایین‌ترین نرخ ۱۴ ماهه خویش رسیده است . هنوز مشخص و معلوم نیست که آیا یوآن ضعیف‌تر , جزو سیاست‌گذاری مبلغی پکن در رویارویی با تعرفه‌هاست یا این که خیر . البته بدون شک یوآن ضعیف‌تر , معاش را برای صادرکنندگان آسان‌تر نموده است .

بروکر خوب فارکس  بروکر روبو فارکس  بروکر شدن فارکس   بروکر فارکس  بروکر فارکس آلپاري  بروکر فارکس اکسنس  بروکر فارکس ايران  بروکر فارکس ايراني  بروکر فارکس با کمترين اسپرد

۴ – اسناد قرضه و بانک‌های ایتالیا

درحالی‌که این هفته بانک‌های ایتالیایی بیشتری درآمدهای ربع دوم سال خویش را اعلام میکنند , آمار و کارایی یونی‌کردیت , مطرح ترین بانک این مرزوبوم از حیث میزان سرمایه , به شدت مورد اعتنا خواهد بود تا نشانه‌هایی از آسیب‌های ناشی از تنش‌های حکومتی را شناسایی نمایند . این هفته بانک‌های بزرگ بی‌پر بانکا , کردیتو والتلینس و پوپولاره دی سوندریو , درآمدهای خویش را گزارش خواهند کرد .

تارومار شدن بازار اسناد قرضه در ماه می در ادامه تشکیل ائلاف ضد اتحادیه اروپا در ایتالیا , احتمال دارد سبب سقوط دردناکی در قیمت دارایی‌های اوراقه قرضه مدنی نزد بانک‌ها داشته باشد که مسافت را در بین بانک‌هایی که دارنده ترازنامه بهتری می‌باشند با آنهایی که پشتوانی مالی کمتری دارا هستند , بیشتر خواهد کرد .

۵ – وضع داغ ترکیه

سقوط لیره ترکیه شاید تورم را به بالاترین مرحله ۱۴ ساله خویش رسانده باشد ولی همین فرمان برای صنعت گردشگری ترکیه معجزه‌آسا بوده است و در ماه جون سبب ساز رویش ۳۰ درصدی گردشگران فرنگی بازدیدکننده از این مملکت شده‌است .

احتمالا درآمدهای گردشگری بتواند به کمبود بودجه بزرگ ترکیه یاری دهد . در ماه می نبود بودجه این مرز و بوم به ۵ . ۸۸۵ میلیارد دلار رسید که از پیش‌بینی‌ها خیلی بیشتر بود .

روز آدینه داده‌های مرتبط با ماه جون منتشر خواهند شد و میتواند مسیر افزایشی یا این که نزولی قیمت لیر , که در هفته گذشه به نرخی ضعیف‌تر از ۵ لیر در قبال هر دلار سقوط کرد , را انتخاب نماید .