هات فارکس – کلیه سرویس ها روحانی به کردها

دولت یازدهم با ارائه برنامه های متنوعی ازجمله اعتنا بدون شوخی به اقوام و مذهب ها برسر کارآمد نقش کردها درین در میان نسبت به دیگر اقوام پررنگ خیس بود که لایه های از یک جبهه مختص در کشوراز این گنجایش استعمال کرده و با انگیزه انسجام منتخب به نیروهای سیاسی خویش , دولت دوراندیشی در کردستان را ملازمت و همراهی نمودند .

به نقل از کرد پرس , شیخ در سفرتبلیغاتی ـ اتوبوسی خویش به کردستان از واگذاری پست های اصلی به سرنشینان صندلی های جلویی اتوبوس خبرداد و با تاثیر از فضای اتوبوس همگی مطالبات سرنشینان آن را قابل انجام می دانست .

دولت یازدهم گذشت در حالی که از تغییر و تحول آنچنانی دروعده های داده شده خبری نشد و درطلیعه دولت دوازدهم با ادبیات « تکراریها» وعده فعالیت به مطالبات را تکرار کرد که با تولید فضای حریف هراسی بالاترین آراء را به دولت دوازدهم شاهد بودیم .

«تکراریها» که می دانستند وعده های داده شده عملی نخواهد شد از مطالبات قومی دیده پوشی کرده و منافع شخصی را چسبیدند تا دولت پشیمان نشده! وبه سهم کم خویش از وعده های اتوبوسی اکتفا کردند و معدودی را هم ازان منفعت مند نمودند .

تا کنون که دولت دوازدهم هم درحال گذر است خبری ازآن وعده های اتوبوسی نیست درحالی که اتوبوس به فولکسی تبدیل شده و صرفا جای تعدادی نفر در آن مانده است در حقیقت این سرنشینان یک سری نفره می‌باشند که از مواهب مدنی تماما مستفید گشته و هنوز نیز از آن پیاده نشدند اگر‌چه که برخی ها را هوشمندانه پیاده کردند اما آن تعدادی نفراولیه کماکان دستور رئیس را رها نکرده اند .

فارکس در ترکيه  فارکس در کانادا  فارکس در گرجستان  فارکس دمو  فارکس رشت  فارکس رضا گلشاهيان

درحوزه اعتبارات و توسعه و گسترش نیز اقدامی پررنگ ای که صورت نگرفت هیچ ; بلکه بمثابه دیگر نقاط مرزوبوم ساخت را نیزدر کردستان زمینگیر کردند نگاه سیاسی به رئیس های اجرایی تماما فضای چاپلوسی وتملقی را نهادینه کرده .

به همین بهانه مدیران اجرایی صرفا به بقاء می اندیشند و خبری ازابتکارعمل در مواجه با پدیده معضل اقتصادی و اشتغال نیست .

جای شکرش برای کاهلان مدیریتی موجود هست که پدیده ای به اسم تحریم پدید آمد که کلیه چیز را بگردن آن بیندازند و همگی ناکارآمدی خویش را پشت تحریم نهفته نمایند .

سهم جامعه کردستانی ازمدیریت ملی که قسمتی از آرمان های آن ها هست صرفا دوجایگاه پررنگ به ازاء شرکت کردن 75 درصدی در دولتین روحانی بود در‌حالتی که هیچکدام از این دونفرجزء سرنشینان اتوبوس نبودند بلکه یک کدام از حوزه‌ زیرکی و ارتباطات خویش با تمامی دولت های درحال حاضر و قبل بود که با تحصیلات غیر دارای ربط به سفارت در شرق بدور آسیا نائل آمد که آن نیز صرفا کاربرد تبلیغاتی دولت در مناسبت های متعدد را دارااست و دیگری نیزبدون هیچگونه سوابق اجرایی و مدیریتی و صرفا بصرف وابستگی خاطرشخصی به یک کدام از مدیران سیاسی دولت به وسیله وزیر امنیتی کار و اموراجتماعی تحت عنوان یکی ازمعاونت های این وزارتخانه برگزیده شد که عقبه سیاسی مبهمی داشته وحتی هضم آن نزد بعضا سیاسیون ملی گرا نیز طاقت فرسا بوده است .

با این توضیح جامعه کردستانی و سرنشینان اول اتوبوس وحتی این یک سری نفر باقی‌مانده از « تکراریها» این دو مقام را تحت عنوان مطالبات برآورده شده خویش نمی دانند و حسی نسبت به آن ندارند .

فارکس رهبري  فارکس روسيه  فارکس روش ابوناچي  فارکس ريالي  فارکس زنده  فارکس سرمايه گذاري

درحالی که صدها نیروی کارآمد و کارکشته کردستانی ازجمله نمایندگان ادوار و نخبگان سوای کناره وجود دارا‌هستند که میتوانست به رفع انسداد مدیریتی اقوام در دولت امداد بزرگی داشته باشند درجایی که درگزینش بعضا رده های مسئولیتی تا شعاع چندلایه ای شخصی و اجتماعی وسوابق اجرایی و … ملاک مسئولیت قرار می‌گیرید ولی بعضی سوای درنظر دریافت کردن حساسیتها و ارزشهای اجتماعی بلکه تعیین جور , مدیریتهای ملی را تعیین می کنند متاسفانه مدیران امنیتی دولت با این اقدامات هدفمند خویش نیز حلاوت شرکت کردن حداکثری را درکام مردمان تلخ کردند و نیز جفای بزرگی درحق نیروهای کارآمد کردستانی در‌این یکسری سال رئیس اعمال نمودند با این وصف صداقت دولت درمواجهه با نیروهای کردستانی در هاله ای از ابهام قرار می‌گیرد . حالت مدیریتهای محلی هم ملال آور خیس از آن است که قابل محاسبه باشد .

این بود قصه تلخ تمامی سرویس ها دولتین شیخ به کردستان .