هات فارکس – تا زمانی که قانون اجازه ندهد , بیمه ایران دولتی خواهد ماند

رییس کل بیمه مرکزی تصمیم این اداره را برای واگذاری سهام بیمه جمهوری اسلامی ایران کتمان کرد و اظهار داشت : بیمه مرکزی صاحب هیچ کمپانی بیمه ای نیست که بخواهد سهام آن‌ها را واگذار نماید .

غلامرضا سلیمانی امیری در عده خبرنگاران و در جواب به سوال خبر نگار مقر خبری نقدینه در رابطه تصمیم بیمه مرکزی در رابطه بیمه جمهوری اسلامی ایران , اظهار داشت : شرکت بیمه کشور‌ایران فقط کمپانی بیمه مدنی است و برای بیرون شدن از اختیار دولت و پیوستن به توده شرکت ها بیمه محرمانه , مصوبه می‌خواهد .

او در عین درحال حاضر با اشاره به علاقمندی بیمه مرکزی برای واگذارشدن جزو سهام بیمه کشور‌ایران در صورت تصحیح مورد ها رسمی , تاکید کرد : ما در بنا شده در درپی پرورش سری سازی هستیم و علاقمندیم که درصورتی که ضابطه اذن بخشید , بیمه کشور‌ایران نیز تحت عنوان یک کمپانی محرمانه وارد رقابت با شرکت ها بیمه محرمانه شود اما مطلقا تا وقتی که ضابطه اذن ندهد , این موسسه مدنی باقی خواهد ماند .

سلیمانی امیری تاکید کرد : کمپانی بیمه کشور ایران نیازمند تصحیح ساختار مالی است و ما در ادامه بورسی کردن آن نیستیم .

فارکس حلال است يا حرام  فارکس حلال يا حرام  فارکس خامنه اي  فارکس خوب يا بد  فارکس خوبه يا بد  فارکس خوبه؟

رییس کل بیمه مرکزی از برنامه این اداره برای نشر ورقه ها بهادار بیمه ای و ریسکی در بازار مالی , خبر بخشید و بیش تر کرد : موسسه ها بیمه سری بایستی در بازار فعال خیس شوند .

به گفته او , با نشر ورقه ها بهادار بیمه ای در بورس , جزء تحریم ها با توزیع ریسک در میان مردمان و فعالان بازار سرمایه , خنثی خواهد شد .

او در جواب به سوالی در رابطه ضابطه منع استعمال بازنشستگان در شغل ها مدنی , اظهار‌کرد : اینجانب بازنشسته نیستم بلکه عضو هیات علمی دانش کده و دارنده 24 سال سوابق عمل هستم به این ترتیب تا بازنشستگی 30 ساله دست کم 6 سال و تا بازنشستگی 35 ساله بیش تر از 10 سال زمان دارم .

سلیمانی امیری از تاسیس موسسه ها بیمه تازه استقبال کرد و با مخلوط توصیه به موسسات بیمه ای که شرایط مالی مطلوبی ندارند , اظهار داشت : دو تا سه کمپانی بیمه ای شرایط مالی نیکی ندارند که در اکنون مطالعه و بررسی سعی این موسسه موسسات هستیم و آنان‌را برای مخلوط تشویق میکنیم .