فارکس – منتجب نیا : آبروی نظام را برای نگهداری یک نفر خدشه دار نکنیم

فارکس – به نقل از شنبه ایرنا , «رسول منتجب‌نیا» عضو شورای مرکزی حزب اعتماد ملی در امر امر رئیس‌جمهوری برای جنگ با خرابی به ایرنا تصریح کرد : اصل شفاف‌سازی در همگی بخش‌ها موجب‌ حمایت مردمان از حکومت می شود .

ما در کشورمان‌ برای جنگ با مفاسد یک نقص‌ نظری‌‌داریم و آن نیز این است که‌این مساله را از دیده مردمان به عذر تضعیف نظام نهفته می کنیم .

آن وقت است که به دلیل فاش نکردن یک مورد آبروی کل نظام و مسئولان می رود .
او افزود : در کشورهای دیگر میبینیم یک رئیس‌جمهوری را به دلیل اتهامات اقتصادی به دادگاه می‌کشانند و برکنار مینمایند . ما هنوز ندیدیم که وزیر , استاندار یا این که مدیر یک ارگان را برکنار نمایند .

مردمان اعتمادشان زمانی جلب می شود که ببینند مسئولان عالی‌رتبه فارغ از لاف , مجامله و کتمان با آنها واضح حرف می‌نمایند .

بروکر فارکس – منتجب‌نیا ادامه اعطا کرد : آبروی نظام را برای مراقبت آبروی یک نفر خدشه دار میکنیم . فردی که تخلف نموده است چه اشکالی داراست مجازات شود؟ کسانی که به اختلاس‌های چندهزار میلیاردی جنایتکار می باشند راست راست در مملکت میگردند , مردمان را توده و سخنرانی می‌نمایند .

موقعیت طوری شده‌است که زمانی از پیکار با خرابی صحبت میزنیم , مردمان می خندند . این سوال حقیقتا به‌طور دورازشوخی برای مردمان مطرح است که چرا نهاد های قضایی , امنیتی و سیاسی با مفسدان‌ برخورد نمی‌کنند؟
عضو شورای مرکزی حزب اعتماد ملی تاکید کرد : اینکه برای آبروی نظام جلوی خرابی را نگیریم , منطق غلطی است .

می بایست فارغ از هیچ نگرانی با خرابی و مفسد‌ با مراقبت موازین اسلامی برخورد عادلانه شود . هنگامی مردمان مشاهده نمایند چهار‌ مسئول حساس به دلیل خرابی کنار گذارده شدند و با آنان برخورد‌ شود , اعتماد مردمان ارتقاء می‌یابد .

 

فارکس مارکت فارکس مبتدي فارکس متاتريدر فارکس مجازي فارکس مشهد فارکس معتبر

هات فارکس – منتجب نیا افزود : وزیر برنا ارتباطات را ببینید‌ که چه گونه سوای سوابق کار اجرایی طولانی‌ و صرفا‌ با توکل بر روح و انگیزه‌ و صداقت جوانی , مبادرت به‌ شفاف‌سازی کرده‌ و توانسته است برای پیکار با خرابی , فضایی را گشوده نماید که موردپسند ملت قرار گرفته‌است‌ ;

هات فارکس بروکر – مردمان چنین مسئولانی را که واضح با فساد‌ برخورد می نمایند , دوست دارا هستند .
او تاکید کرد : از‌ شیخ توقع می رود که با اندیشه در این زمینه مبادرت به‌ترمیم کابینه کرده و از نیروهای برنا , درستگو , روشن و قوی برای حل مشکلات مرزوبوم به کار گیری کند‌ .

منتجب‌نیا در باب بیانات رهبری برای ارائه چهره ای کارآمد از دولت , اظهار کرد : پیشنهاد و تاکید حضرت امام ( ره ) و رده معظم رهبری این بوده است که خیر حمایت مطلق و خیر تخریب بکنیم بلکه منصفانه برخورد کنیم . حمایت همراه انتقاد باشد این‌طور نباشد که نقطه ضعف‌ها را نبینند و تنها حمایت بکنند .

او تصریح کرد : آن‌هایی که می خواهند انتقاد نمایند نقدشان , مطلق نباشد . به عنوان مثال الآن دولت مورد حمایت اصلاح‌طلبان است ; چه اشکالی داراست اصلاح‌طلبان پیش‌قدم در انتقاد از دولت باشند؟ البته‌ خیر تخریب و توصیه استعفای دولت , بلکه انتقاد سازنده‌ بکنند‌ که همراه ابلاغ مشکلات , پیشنهادها نیز مطرح شود .

فارکس – عضو شورای مرکزی حزب اعتماد ملی اظهار داشت : این ایام گروهی از منتقدان افراطی دولت دارا‌هستند بر طبل تخریب دولت می‌کوبند و سعی می نمایند دولت را ناکارآمد جلوه دهند و بعضی از عزیزان اصلاح‌طلب نیز مبتلا خطا شدند .

اینجانب معتقدم‌ که هر دو گروه‌ مسیر اشتباهی را می روند نیز اصلاح‌طلبان بایستی انتقاد ناصحانه همراه سفارش داشته باشند و نیز افراطیون‌ می بایست مصلحت نظام را ببینند .

 

فارکس مقدماتي فارکس ممنوع فارکس ممنوع است؟ فارکس مي فارکس نرم افزار فارکس نسخه اندرويد

بروکر هات فارکس – و افزود : عاقبت نظام به قوای سه گانه بستگی دارد و ما بایستی رعایت کنیم . بارها گفته‌ام یک کدام از مصادیق حمایت از حکومت انتقاد کردن است . من‌ کار آن‌هایی را که از دولت حمایت مطلق می کنند , مخرب میدانم مثل هر کس با چاپلوسی , تملق و مداحی بی‌جا می آید کسی را به آسمان میرساند .

این شخص داراست , تخریب می کند . فارکس 
منتجب نیا گفت : هر که دولت را بی‌عیب و نقص می داند و تمام تصمیمات دولت را وحی خانه می داند مخالف حقیقی وواقعی دولت است . این فرد با کلام اشتباه و غیرواقعی , دولت را فریب می دهد و در گیر توهم مینماید … .