بروکر هات فارکس – تحویل ۳ هزار بدن ریل در مرداد ماه

گروه بنگاه‌ها : ذوب‌آهن اصفهان با پیشینه‌ای که در ساخت فولاد در جمهوری اسلامی ایران داراست با وجود تمام مشکلات بر راز راه و روش , چیره به ساخت محصولی تازه و استراتژیک شده که با ساخت این مال , صرفه‌جویی ارزی هم حاصل خواهد شد .

به نقل از «دنیای اقتصاد»کارشناسان امیدوارند , با حمایت راه‌آهن و عقد قرار داد با این مجموعه می‌توان شاهد استمرار عرضه ریل در مملکت بود .

هرچند میزان تحویل ریل ما یحتاج راه‌آهن تا به امروز ۵۰۰‌تن بوده و این مورد چه بسا اعتراض وزیر روش و شهرسازی را هم در پی داشته و او در تازه‌ترین بیانات خویش در مجلس شورای اسلامی اعلام داشته که نمیتوان آخر و عاقبت خطوط ریلی مرزوبوم را به ساخت یک سوله گره زد , البته طبق بیانات نائب رئیس افتتاح کمپانی ذوب‌آهن این مجموعه آمادگی داراست تا در مرداد ۳ هزار بدن ریل مایحتاج راه‌آهن را تحویل میدهد و این رقم را بنابه درخواست راه‌آهن ارتقاء هم دهد .

مهرداد تولاییان در همین راستا تصریح کرد : ساخت دوباره ریلU۳۳ از روزهای پایان خرداد ماه در کارخانه نورد ۶۵۰ آغاز شده‌است .

برنامه ما این است که در مرداد ماه یک محموله ۳ هزار تنی که تمام روند تایید فنی آن طی شده باشد به راه‌آهن جمهوری اسلامی تحویل بدهیم . در این سو برنامه‌ای رقم خورده که تحویل در ماه‌های نخستین ۳ هزار بدن بوده و در ماه‌های آینده این عدد ارتقا یابد .

اجرای ریل UIC۶۰ در نورد ۶۵۰ از مهرماه به سپس کلید می خورد

او افزود : در مشاجره ایجاد ریل UIC۶۰ با دقت به این‌که شمش مایحتاج آن از سوله فولاد‌سازی تامین میشود و در مرداد ماه هم پروسه فعال‌سازی VD را داریم .

فارکس اندرويد  فارکس ايران  فارکس ايراني  فارکس با آلپاري – غير قابل اطمينان  فارکس با باينري  فارکس بابک زنجاني

امید است بتوانیم تا پایان مرداد ایجاد آزمایشی شمش ریل UIC۶۰ را در فولاد‌سازی انجام دهیم و در شهریور ماه شمش قابل تحویل به نورد ۶۵۰ ایجاد شود .

طبیعتا روند اجرایی ساخت انبوه ریل UIC۶۰ در نورد ۶۵۰ از مهرماه انجام می‌گردد و پیش گویی ما این است که با موقعیت و امکاناتی که داریم در نصفه دوم همین سال ریل UIC۶۰ را هم به مشتری تحویل خوا‌هیم اعطا کرد .

نائب رئیس افتتاح کمپانی خاطر‌نشان کرد : حقیقت این است که ما تا به امروز یک محموله ۵۰۰ تنی ریل را تحویل داده‌ایم و برای جلب رضایت مشتری بایستی بتوانیم طی یک سری تراز دستکم محموله‌های ۳هزار هزار تنی را تحویل سامانه ریلی بدهیم تا آنان هم درباره‌ی تامین این فرآورده استراتژیک سهل وآسان خاطر باشند .

تعامل برای ایجاد ریل مطابق با به روز‌ترین استانداردها
این منزلت مسوول در مورد استانداردهای ریل هم اظهار کرد : فرایند ساخت ریل مطابق با استاندارد صورت می گیرد . استانداردی که تا قبل از این در عالم و مرزوبوم ما هم وجود داشت فیش UIC۸۶۰ بود البته فعلا استاندارد توسعه یافته خیس و سختگیرانه خیس EN ۱۳۶۷۴ – ۱ مورد دقت است .

سیاست کلی راه‌آهن جمهوری اسلامی این است که از ریل با استاندارد نو استعمال نماید و ما هم به آن‌ها حق می دهیم که محصولی مطابق با به‌روزترین استانداردها درخواست نمایند و این وظیفه ما است که به‌عنوان یک تولید‌کننده مطابق با این استانداردها فعالیت کنیم .

تولاییان طولانی تر کرد : نماینده بازرسی کمپانی راه‌آهن جمهوری اسلامی فعلا کمپانی BV ( بیرووریتاس ) است و تمام فرایند ایجاد ریل , مدارک فنی و تست‌ها را بررسی مینماید و بعد از ارزیابی روی همه فرایند ایجاد و تایید کمپانی مذکور , ریل تولیدی قابل ارائه به سامانه ریلی است .

فارکس بازان حرفه اي  فارکس بانک مرکزي  فارکس بدون سرمايه  فارکس براي مبتديان  فارکس بروکر  فارکس به روش پشوتن

ذوب‌آهن اصفهان به‌عنوان تولید‌کننده این کالا استراتژیک که با جان انسان‌ها رابطه داراست همیاری ضروری را درسمت ساخت فرآورده کیفی همواره مورد علاقه داراست .

وعده وزارت روش برای تصحیح رقم ریالی قرارداد ۴۰ هزار تنی ریل راه آهن
در همین راستا , نائب رئیس بازاریابی و فروش ذوب‌آهن هم با اشاره به عقد قرار داد راه‌‌‌آهن ایران با کمپانی ذوب‌آهن برای ساخت ۴۰ هزار بدن ریل U۳۳ در سال ۹۵ اعلام‌کرد : چند روز قبل اولی محموله ریل ملی به میزان ۵۰۰تن به راه آهن کشور ایران تحویل داده شد .

احسان دشتیانه ادامه اعطا کرد : به کمپانی سامانه ریلی کشور ایران هم اعلام کرده‌ایم هر زمان آمادگی داشت , قابلیت بارگیری این ریل‌ها موجود هست .

دشتیانه بابیان این که سرعت ایجاد ریل در ذوب‌آهن مطلوب شده و به تراز متبوع رسیده است , ذکر کرد : در ساخت اخیر ریل , ۹۸ درصد فرآورده تولیدی در رتبه نخستین بالاترین استاندارد را دریافت کرد و از لحاظ کیفیت در بالاترین حالت ممکن قرار گرفت .

نائب رئیس بازاریابی ذوب‌آهن ادامه بخشید : محموله نخستین ریلی ملی , اشکالات محدودی داشت و نسبتاً در ۲درصد محموله تصحیح دوم داشتیم و در ساخت نخستین , ۹۸ درصد فرآورده , استانداردهای اضطراری را کسب کرد‌ .

او طولانی تر کرد : ما بابت بارگیری ریل ایجاد شده به کمپانی راه آهن اعلام کرده‌ایم که فراهم بارگیری هستیم و راه آهن واگن‌های خویش را ارسال نماید .

فارکس به زبان ساده  فارکس به سبک پشوتن  فارکس بهتر است يا بورس  فارکس بيت کوين  فارکس پارادايس  فارکس پرداخت

نائب رئیس بازاریابی و فروش ذوب‌آهن در رابطه قرارداد ۴۰ هزار تنی ایجاد ریل U۳۳ برای کمپانی سامانه ریلی اعلام کرد : ‌ این قرارداد مرتبط با سال ۱۳۹۵ بود و قیمت‌ها نسبت به هزینه‌های آن زمان انعقاد شد , قرارداد ابتدا ارزی بود , البته به این دلیل که بانک مرکزی اذعان کرد نمی‌تواند برای قرارداد ارزی ضمانت‌نامه صادر نماید , بدون چاره شدیم این قرارداد را با نرخ‌های آن زمان به ریال تبدیل کنیم و روز جاری با ارزش ارز رسمی مرزوبوم , این فرآورده ارزش بیشتری داراست .

دشتیانه اذعان کرد : ولی وزارت شیوه و شهرسازی عهدوپیمان مساعد داده رقم قرارداد ۴۰ هزار تنی با راه آهن را تصحیح نماید . وزارت رویکرد ادعا دارد برای خرید ریل UIC۶۰ از تولیدکننده درون ترک‌ تشریفات حتمی است .

او همینطور در رابطه قابلیت ایجاد ریل UIC۶۰ در ذوب‌آهن ( که بیشتر مورد استفاد سرزمین است ) خاطرنشان کرد : ساخت ریل UIC۶۰ هم یکی‌از ضروریات مرزو بوم است و کمپانی ذوب‌آهن برای ساخت این ریل هیچ مشکلی ندارد و به راحتی می‌توان از ساخت ریل U۳۳ به ساخت UIC۶۰ کشیک کرد .

نائب رئیس بازاریابی ذوب‌آهن ادامه بخشید : سال پیشین درخواستی از طرف کمپانی ساخت و توسعه و گسترش زیربناهای حمل‌و‌نقل بابت ایجاد ریل UIC۶۰ در ذوب‌آهن مطرح شد , ما جواب دادیم که قابلیت ساخت UIC۶۰ را داریم ولی بعداز آن این درخواست کمپانی ساخت در فرآیندهای رسمی و اداری قرار گرفت و ما دیگر تقاضایی اخذ نکردیم .

دشتیانه افزود : آقایان میگویند برای خرید ریل UIC۶۰ از ما می بایست ترک تشریفات انجام دهند , در حالی که زمانی محصولی در درون تنها یک تولیدکننده داشته باشد , برگزاری مناقصه و تشریفات مفهوم پیدا نمی کند , بدون شک تولیدکننده داخلی نباید مقابل تولیدکننده فرنگی قرار گیرد .

فارکس تستر  فارکس تضميني  فارکس تقويم اقتصادي  فارکس تلگرام  فارکس ثبت نام  فارکس جرم

نائب رئیس بازاریابی و فروش ذوب‌آهن ادامه بخشید : ترک تشریفات رسمی هنگامی معنی می یابد که بخواهیم میان همگی تولیدکنندگان داخلی یا این که تمامی تولیدکنندگان فرنگی مناقصه برگزار کنیم ;

ضابطه حمایت از ایجاد درون تصریح دارااست که هر کالایی که در درون ایجاد میشود دیگر علتی بر واردات آن نیست و ترک تشریفات مفهومی ندارد , البته آقایان در کمپانی ساخت پیگیر ترک تشریفات می باشند .

او ادامه بخشید : ما از اداره برنامه و دارایی و وزارت صنعت , معدن و تجارت میخواهیم که‌این مسائل رسمی وزارت راه و روش و شهرسازی را حل نمایند و جواز خرید ریل از ذوب‌آهن را صادر نمایند .

حمایت از حمل‌و‌نقل ریلی

دشتیانه با تاکید بر این که ذوب‌آهن بارهای خویش را از روش حمل‌و‌نقل ریلی جابه‌جا و از حمل‌و‌نقل ریلی حمایت مینماید , گفت‌ : حمل‌و‌نقل ریلی بدین برهان نسبت به جاده‌ای باصرفه‌تر است که در پرداخت هزینه‌ها فرصتی داده می شود , ضمن آنکه به‌عنوان حمل‌و‌نقل ایمن و پاک‌ بایستی مورد حمایت باشد .

نائب رئیس بازاریابی و فروش ذوب‌آهن بیان کرد : راه آهن بابت طلبی که از ما برای حمل بارهایمان داراست , آن را به‌عنوان پیش‌پرداخت درنظر میگیرد و طلب خویش را حدود ۱۰۰ میلیارد تومان از ما درخواست می‌کند‌‌ ;

ولی ذوب‌آهن ‌به شرکت‌های ریلی نیز بابت حمل توشه بدهکار است ولی معتقدیم که حمل‌ونقل‌ مملکت می بایست به جهت حمل‌ونقل‌ ریلی سوق یابد و مطلقا بسط ریل قسمتی از هدف ها حیاتی مرز و بوم است .