فارکس – آیا در این وضع و اوضاع رهبری مبادرت نمی‌کنند؟

فارکس – رهبری نسبت به خوی قوا و دستگاه‌های متفاوت خیر صرفا بی‌تفاوت نیستند بلکه آلرژی بالایی دارا‌هستند و مستمرا ( انجام وظیفه‌های و بخصوص وظیفه های چشم به راه باقی‌مانده را از آنان مطالبه می نمایند ; گهگاه آشکارا و در معرض ذهن ها همگانی و بیشتر از آن و گهگاه با عتاب و خطاب و همراه با بازخواست , در جلسات خصوصی!
به نقل از خبرگزاری عجم «مهدی فضائلی» متخصص ارشد مساله سیاسی در یادداشتی نوشت :

چرا در این وضع و اوضاع رهبری مبادرت نمی کنند؟ پرسشی است که‌این ایام پرتکرار شده‌است .
علت حیاتی تکرار این پرسش نیز واضح است ; نابسامانی و مشکلات حوزه اقتصاد مرزوبوم , بعضی خرابی های اقتصادی و شم کم تحرکی و عدم مبادرت بدون شوخی از طرف دولت .
این یادداشت فهم و شعور تالیف کننده است از جواب این پرسش .

ابتدا این که می بایست به تفکیک مقوله رهبری از مدیر دقت داشته باشیم و بدانیم شان و مقام رهبری و مسئولیت دارای اهمیت ایشان , کارها اجرایی مملکت از جمله دولت و قوه قضاییه و مجلس شورای اسلامی نیست بلکه راهبری انقلاب در مسیر هدف ها و آرمان ها و صیانت از انقلاب در قبال انحرافات بزرگ , بزرگترین وظیفه رهبر انقلاب است .
دومی نکته به شیوه رهبری حضرت آیت الله خامنه ای بر می‌شود .

به لحاظ می‌رسد ایشان تاکید و سماجت متعددی بر عدم ورود به منطقه اجرایی قوای متفاوت دارا‌هستند و همت می نمایند کارها از مسیر و روال رسمی طی شود . شیوه ای که در سبک کلی رهبری امام راحل ( ره ) هم مشاهده میشد ; اگر‌چه نیز امام و نیز رهبری , در مواقعی یگانه و بنابرضرورت و اما محدود و متناسب با وضعیت و اقتضاءات , ورود های بیرون از روال داشته اند .

سايت  بروکر هات فارکس , سايت فارکس,سيگنال فارکس طلا,شبکه عصبي فارکس,شرکت فارکس,شرکت فارکس در ايران

در عین هم اکنون رهبری نسبت به خوی قوا و دستگاه های متعدد خیر صرفا بی تفاوت نیستند بلکه آلرژی بالایی دارا‌هستند و مستمرا ( انجام وظیفه های و بخصوص وظیفه های چشم به راه باقی‌مانده را از آن ها مطالبه می نمایند ; گهگاه آشکارا و در معرض ذهن ها همگانی و بیشتر از آن و گهگاه با عتاب و خطاب و همراه با بازخواست , در جلسات خصوصی!
سو‌مین نکته اثر گذار در طرح پرسش مذکور , به ارزیابی و نظارت حالت میهن بر می شود .

 

غیر از آنانی که با دامن زدن به پرسش چرا رهبری اقدامی نمی کنند؟در صدد القای اغراض مختص می‌باشند , بخش اعظم پرسش کنندگان موقعیت سرزمین را بحرانی و ویژه تلقی می نمایند و بر همین پایه خواهان اقدامات ویژه و ورود گوناگون رهبری به کارها اجرایی میباشند در حالیکه رهبر معظم انقلاب اسلامی وضعیت سرزمین را در عین خطیر پی بردن و قائل بوجود مشکلات در قضیه های گوناگون بویژه وضعیت اقتصادی , به هیچ وجه بحرانی نمی بینند .

رهبر حکیم انقلاب اسلامی , بر طبق ایمان به وعده ها و نصرت الهی , تجربیات چهار ده سال قبل , تسلط به گنجایش ها و تجهیزات سرزمین و حیث کارشناسان و همینطور بررسی و آشنایی ظریف از بضاعت معاند , کلیه مشکلات مرزو بوم را قابل حل می داند و هیچ بن بستی را به رسمیت نمی شناسند ; اما منوط به عملکرد انقلابی مدیران اجرایی در قسمت های متعدد و جنبش در مسیر کمک رسانی به آئین خدا!

چهارمی و نهایی نکته نیز این‌که رهبری در عین هم اکنون با دانش به خطیر بودن حالت مرزوبوم و بمنظور پیگیری دور از شوخی خیس مساله و تسریع در حل مشکلات اقتصادی , علاوه بر اقدامات سالیان قبلی و هشدار های ضروری برای پیشگیری از چنین قوانینی ( که متأسفانه چندان مورد دقت قرار نگرفت ) , طی امسال هم , اقدامات مهمی را انجام داده اند .

 

صرافي فارکس,ضررهاي فارکس,طراحي اکسپرت فارکس,عاقبت فارکس,عکسهاي فارکس,علم فارکس

انتخاب سیاست ها و جهت گیری برای حمایت از کالای اهل ایران با انگیزه رونق بخشیدن به ایجاد و کاهش نقص‌ بیکاری , تشکیل شورای خوب هماهنگی اقتصادی ( دارنده اختیارات مختص ) با محوریت دولت و تاکید بر همیاری قوای دیگر , امر به دولت برای تنظیم گزارش از احوال ارز و طلا جواهرات برای ایشان , عکس العمل نسبت به تسامح و تساهل در برخورد با مفسدین اقتصادی و تشکیل گردهمایی فوق العاده با دولت با مسئله حل مشکلات اقتصادی را میتوان از اهم اقدامات چهار ماه اخیر دانست .

 

اقداماتی که ضمن احترام به استقلال و مسئولیت دولت , نقش بسزایی در ساخت تحرک و اقتدار تصمیم گیری مسئولان داراست .

مردم و نظام اسلامی مادامی که در مسیر اهداف و آرمان های انقلاب ثابت قدم بمانند و هدایت های رهبر فرزانه انقلاب را به کار ببندند، باید مطمئن باشند که می توانند بر مشکلات فائق شوند و کمر موانع و توطئه ها را خم کنند؛ کافی است به فراز و فرود های چهار دهه گذشته و مشکلات و مراحلی که پشت سر گذاشته ایم نگاهی بیندازیم؛ مراحلی بعضا” دشوارتر و در شرایطی که امکانات ما به مراتب کمتر و محدودیت ها بیشتر بود.