بروکر هات فارکس – بازار ارز و سکه تحت موج خبری

روز قبل , ارزش سکه و دلار با ادامه فرایند رو به بالا وارد سطح های جدیدی شد . به گفته فعالان , بازار در روزهای اخیر بیشتر تحت‌تاثیر موج‌های خبری بوده است .

در‌این موقعیت , ممنوعیت کار صرافی‌ها و غیر قانونی شدن معاملات در بازار آزاد موجب شده‌است اثر دیوانه خبر ها بر قیمت‌های غیر قانونی بیشتر شود .

بعضا کارشناسان توصیه میدهند , بازارساز با عبور از سیاست‌های سلبی و بیرون کردن بازار آزاد از فضای امنیتی , بازار دوم ارز را عمق بیشتری ببخشد تا اثرگذاری خبر ها بر معاملات ارزی هم کمتر شود .

دو‌مین روز هفته , صحنه مجدد عبور از سطح های مقاومتی در ۲ بازار سکه و دلار بود . روز یک‌شنبه , سکه تمام فصل بهار آزادی به شبکه ۳ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان رفت و ارزش دلار در بازار آزاد تا شبکه ۸ هزار و ۹۰۰ تومان تا ساعت ۵ عصر صعود کرد . سکه و دلار شنبه به ترتیب از سطح ها ۳ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان و ۸ هزار و ۵۰۰ تومان عبور کرده بودند .

به گفته فعالان , در روزهای اخیر بازار ارز به طور کامل به خبر‌ها سیاسی اساسی و به اصطلاح معامله‌گران «بازار خبری شده است» . در‌این فی مابین , در شرایطی‌که بیشتر معامله‌گران بازار چشم به راه خبر ها مثبت بوده‌اند که ارزش در برخورد به آن تعدیل شود , در روزهای اخیر خبرهایی در بازار پر رنگ شده‌اند که بضاعت بالا بردن دامنه نوسان را داشتند . به‌عنوان نمونه , خبرهایی مبتنی بر احتمال کاهش فروش نفت جمهوری اسلامی ایران به کشورهایی زیرا هند , ژاپن و کره , این توقع را بین معامله‌گران تشکیل داد که درآمدهای ارزی آتی مرزوبوم کاهش پیدا خواهد کرد .

بعضی از خبر‌ها حاکی از آن بود که کشورهای یادشده به دلیل تحریم‌های ایالات متحده احتمال دارد واردات نفت خویش از کشور‌ایران را کاهش دهند .

استراتژي معاملاتي ماينر استراتژي معاملاتي همراه استراتژي هاي معاملاتي استراتژي هاي معاملاتي – آقاي امام استراتژي هاي معاملاتي با بيشترين احتمال موفقيت استراتژي هاي معاملاتي بورس استراتژي هاي معاملاتي در بورس

با این وجود , بعضی فعالان اعتقادوباور دارا هستند , معامله‌گران به دلیل ابهام‌های پیش رو در حالت خرید قرار گرفتند . از دید آن ها , معامله‌گران بیشتر چشم به راه یک استراتژی عملی و معین برای ذیل آوردن نوسان از طرف سیاست‌گذار می‌باشند . به اعتقادوباور آنان , گزینش راهکارهای نو که امکان اجرایی شدن دارااست , قادر است در کمترین موقعیت دامنه نوسان را کم کند . در کنار این در الان ارزی در بازار نیست و در کمبود سیاست‌گذار با معاملات محدود قیمت‌ها هیجانی می گردند .

جمع متعددی از کارشناسان اعتقاد دارا هستند ادامه سیاست‌های سلبی کماکان قادر است سبب ساز به ادامه نوسانات شود .

سیاست‌هایی مثل ممنوعیت عمل صرافی ها , ممنوعیت عمل در بازار آزاد , دستگیری بازیگران ارز و سکه و تولید فضای امنیتی در بازار در ماه‌های اخیر نه‌تنها نتوانسته‌اند بازار را آهسته نمایند , بلکه بعضی کارشناسان اعتقاد و باور دارا‌هستند به دامنه نوسان افزوده‌اند . این نوسانات با ارتقاء خبر‌ها منفی در شروع آغاز تحریم‌ها شدت یافته‌اند .

در قوانینی که سیاست‌های سلبی در بازار پاسخ نداده است , به لحاظ می رسد بازارساز مبلغی می بایست روش‌های گذشته را کنار گذارده و سیاست‌های جدیدی را اتخاذ نماید . به گفته بعضی کارشناسان , وضعیت سیاسی آتی شاید برای مردمان معمولی معلوم نباشد , اما تا حد متعددی برای تصمیم‌گیران اساسی معلوم است .

بدین ترتیب سیاست‌گذار اقتصادی , با دقت به چشم‌اندازهای سیاسی که پیش روی خویش می‌بیند , در حوزه‌های متفاوت اقتصادی بایستی دست به پباده سازی بزند .

طراحی‌های سلبی در قبلی بیشتر نااطمینانی را در بازار ارتقاء بخشید , هم اکنون آنکه بازار در حال حاضر به طراحی‌هایی نیازمند است که به بازار ادب بدهد .

اکسپرت حرفه اي فارکس اکسپرت در فارکس اکسپرت رانگ کوتا اکسپرت رايگان فارکس اکسپرت سود ده فارکس اکسپرت سودده فارکس اکسپرت فارکس

تعمیق بازار دوم ارز و اطمینان گوشه ای به صادرکننده و وارد‌کننده قادر است یکی گام‌های اول بازارساز باشد . به گفته بعضی تحلیلگران , سیاست‌هایی مثل ترک صرافی‌ها از معاملات ارزی موجب شد که بازار غیر رسمی با حجم معاملات ناچیز و عمق کم با ارتقا نوسانات مواجه شود .

به طور همزمان سیاست‌های سلبی عمق چکیده به بازار قانونی را با خلل مواجه نموده است . به لحاظ میرسد بازارساز می بایست ابزارهایی را در وضعیت نو گزینش نماید که بازاری زیر سیاست‌های قانونی صورت بگیرد که در جايگاه نخستین احساس اطمینان بیشتری را به صادرکنندگان و وارد‌کنندگان انتقال دهد و از طرف دیگر عمق بازار قانونی را بیشتر نماید .

بازار دوم ارز یکی گام‌های ابتدایی برای اطمینان‌بخشی به بازار بود ; البته دیدنی آنکه بازارساز چه بسا قیمت‌ها و معاملات این بازار را به صورت قابل قبولی اطلاع‌رسانی نکرد تا در بازار غیر قانونی هم اثرات بیشتری را به ثبت برساند . کاهش عمق بازار غیرقانونی موجب شده‌است که بها کوچک‌ترین معامله‌ای میزان معاملات بعدی شود .

به گفته کارشناسان بازارساز بایستی با عبور از سیاست‌های سلبی رو در سمت سیاست‌های ایجابی بیاورد و با واقعی‌تر کردن خرید و فروش‌های ارزی دامنه نوسان را کم کند .

به لحاظ می رسد برگشت صرافی‌ها به معاملات ارزی , گسترده‌کردن دامنه ورود صادرکنندگان به بازار دوم ارز و اطلاع‌رسانی ظریف معاملات این بازار از گام‌های ابتدایی ایجابی باشند .

اکسپرت فارکس چيست؟ اکسپرت مارتينگل اکسپرت مووينگ اوريج اکسپرت نويسي اکسپرت نويسي در فارکس اکسپرت نويسي فارکس اکسپرت هاي فارکس

بعضا معامله‌گران اعتقادوباور دارا‌هستند , مسوولان در ماه‌های اخیر نتوانسته‌اند به صورت قابل قبولی از روش دیپلماسی رسانه‌ای و خبرها انتظارات را تا حدی رئیس نمایند ; به حیث می رسد , در روزهای آتی بازارساز بیشتر بایستی از روش رسانه‌ها وضعیت بازار ارز را برای فعالان واضح نماید و به طور همزمان سیاست‌گذار از حیث خبری تا مقدار متعددی قوی‌تر شود که بتواند جوسازی‌های خبری را تا حدی خنثی نماید .

با این وجود , او‌لین قدم احتمال دارد عبور از سیاست‌های سلبی باشد . روز قبل پیرو سیاست‌های قبلی اخباری از دستگیری بعضا دلالان ارزی منتشر شد .

به نقل از خبرگزاری عجم , سردار اسکندر مومنی , جانشین فرمانده نیروی انتظامی در کناره نشست تخصصی بررسی راهکارهای تقابل با قاچاق و اخلال در بازار ارز اعلام کرد : مردمان عزیز بدانند و مطمئن باشند که با اخلالگران بازار ارز و سکه به جد و قاطعانه برخورد می شود و تا به امروز ۳۰۰ نفر از اشخاص اثرگذار در تولید ایراد و بی‌نظمی در‌این حوزه شناسایی و بازداشت شده‌اند و پرونده‌های این اشخاص کامل شدن یا این که در حالا کامل شدن شدن است .

جانشین فرمانده ناجا در بخش دیگری از سخنانش یادآور شد : بعضی از شبکه‌ها و کانال‌های اجتماعی که به باندهای بزرگ و اخلالگران این حوزه مربوط میباشند و التهاب آفرینی می‌کردند , مسدود و اعضای کلیدی کانال‌های مزبور شناسایی و بازداشت شدند .