سود سپرده گذاری در بورس چقدر است؟

سود سپرده گذاری در بورس چقدر است؟

آیا بهره تضمینی در بورس موجود است؟
سود کردن یا این که نکردن؛ مسأله این میباشد!
قطعا دیالوگ مشهور هملت را شنیده‌اید: بودن یا نبودن؛ مسأله این است ! کلیه اشخاص برای ورود به بورس با چنین معضل و دوراهی دشواری رو به رو می‌باشند. البته درصورتی که آشنایی دقیقی از سود سپرده گذاری در بورس داشته باشند، دیگر در گیر چنین دوراهی‌هایی در تصمیم‌گیری‌های خویش نخواهند شد. همه چیز از یک تصمیم آغاز می شود. تصمیمی که پشت آن عزم و پشتکاری شدید پنهان میباشد. برای ورود به بورس و اخذ سود کلان سپرده گذاری در بورس بایستی عزمتان را جزم نمائید. بایستی قبول نمایید که ورود به بورس، اقدامی مفرح یا این که آزمونی مقطعی نیست. پس چنانچه قرار میباشد که به‌این صحنه وارد شوید بایستی از قبل متن دیالوگ‌ها را به خوبی نگهداری فرمایید و یاد بگیرید. در همین گام نخست می بایست بدانید که شرکت در سپرده گذاری‌های بازار بورس مستلزم «سَمت» میباشد. یعنی باید سمت و سوی بازار را به خوبی بدانید. مسلما می پرسید، سمت و سو چه می‌باشد؟

سمت یعنی: سرمایه، مهارت و تجربه. با دانش به اهمیت سمت، یادتان باشد که منفعت سپرده گذاری در بورس به هیچ‌وجه قطعی وجود ندارد. با ورود به بورس بایستی مانند یک مربی باسابقه فوتبال تلاش نمائید که بازی حریفان را تحلیل فرمائید، گروه خویش و توان‌تان را به خیر و خوبی بشناسید، بایستی بدانید که چه سرمایه‌هایی در چنگ دارید و با آنالیز خویش و حریفان در سایه تجربه و مهارتی که کسب کرده‌اید به موفقیت دست پیدا نمایید. پیش‌بینی در فوتبال اهمیت متعددی داراست. بورس هم دقیقاً همین‌طور میباشد. هیچ قطعیتی در فعالیت وجود ندارد. شما می بایست به‌تیتر یک مربی باذکاوت، کردار حاضران در بورس را از پیش بخوانید. منفعت سپرده گذاری در بورس به تغییرات ارزش سهام کمپانی‌ها متعلق میباشد.

سود سپرده گذاری در بورس چقدر است؟

تغییرات ارزش هم متعلق به عرضه و تقاضای بازیگران بورس میباشد. پس بایستی سعی خویش را به عمل بگیرید تا به یاری “سمت” که مخفف سه عبارت و معنا مقابل میباشد: سرمایه، مهارت و تجربه به روئت کرد و چک صحت از حالت دست پیدا نمایید. از همین ابتدا ماجرا بدانید که در حالتی‌که شخصیت پردل و جرأتی برای تحمل این بازی‌های لبریز فراز و نشیب ندارید، بورس جای شما وجود ندارد. بورس برای هر کس درآمد ماهیانه ندارد یا این که از لحاظ روحی، آمادگی کشمکش‌های گوناگون را در خویش تقویت نکرده میباشد، حتماً جای خیر نخواهد بود. ولی از سوی دیگر برای افرادی که به آن به دیده یک گنجایش براق برای ارتقاء سرمایه نگاه می کنند، شکیبا می‌باشند و بضاعت مدیر روحیه خویش را در وضعیت مشقت بار و استرس‌زا دارا‌هستند، مکانی فوق‌العاده به شمار می‌رود.

میخواهم روزمره درصد متعددی منفعت از بورس اخذ کنم
بعضی از اشخاص می‌پندارند که با سرمایه‌گذاری در بورس میتوانند روزمره به درصد بالایی منفعت برسند. شما چه فکر می کنید؟ آیا چنین چیزی منطقی میباشد؟ به عبارتی‌طور که پیش‌خیس هم تیتر شد، چهت نیل به فایده سرمایه‌گذاری در بورس بایستی آگاهانه پا به جاده‌های پرپیچ و خم آن بگذارید. یک کدام از نکات شالوده‌ای که می بایست به آن اعتنا فرمائید، این میباشد که نوسان ارزش روزمره در بورس ۵± درصد میباشد. این به چه معنی میباشد؟ یعنی هر روز، سرمایه شما در بورس میتواند ۵ درصد ارتقاء یا این که ۵ درصد کاهش داشته باشد. برای مثال در شرایطی که سرمایه‌تان در بورس ۲۰ میلیون تومان باشد، ممکن میباشد با به حساب آوردن کارمزد، روزمره نسبتاً ۱ میلیون‌ تومان فایده یا این که ضرر و زیان نمایید. با سپری شد فرضا ۷ روز کاری، بهره شما از بورس در بیشترین شرایط، ۳۵ درصد ارتقاء و در کمترین موقعیت ۳۵ درصد کاهش خواهد یافت (روزی ۵ درصد در ۷ روز ضرب می شود). اما می بایست دقت نمائید که‌این نوسان‌های مثبت و منفی معمولا به حداکثر و دست کم نمیرسد. به عبارت دیگر فایده یا این که ضرروزیان به صورت روزمره نزدیک به ۱ تا ۲ درصد میباشد.

پس فراموش نکنید که قابلیت و امکان وصال به سودی کلان از سرمایه‌گذاری در بورس به صورت روزمره برای‌تان نیست. آنچه سبب ساز رویش و شکوفایی در مسیر پرنوسان بورس می شود، علم و تجربه و از تمامی مهم‌خیس شکیبایی میباشد. این تجربه و مهارت با بی‌گدار به آب زدن به دست نمی‌آید. هیچ‌ شخص عاقلی در به عبارتی آغاز فعالیت با پولی زیاد و سوای هیچ علم و اطلاعاتی وارد بورس نمیشود. یادتان باشد که با مبالغ اندک هم می‌قدرت وارد بازار بورس شد و زبده‌اندوزی و امداد به دست آوردن از مشاوران، نادر‌نادر به هوشمندی لازم برای سرمایه‌گذاری کردن با مبالغ کلان‌خیس دست پیدا کرد. برای ورود به بورس بایستی یادگرفتن ملاحظه کنید. فراگیری سپرده گذاری در بورس و امداد به دست آوردن از منابع با خبر و دارای اعتبار، بال و پر پروازی برای نقطع ی عطف به چنگ آوردن خواهند بود. هیچ‌چیز اتفاقی به دست نمی‌آید. پس همت نکنید که با دل سپردن به حادثه و بخت وارد بورس بشوید که‌این کارتان منطقی نخواهد بود.

بورس تحت عنوان شغل نخستین؟!
میخواهم از بورس تحت عنوان منشاء درآمد منفعت ببرم
بخش اعظمی از اشخاص فکر‌میکنند که فایده سرمایه‌گذاری در بورس می تواند به صورت ماهانه، آن‌ها را به درآمدی اثبات و امن برساند. چنین تاءمل اشتباهی را در همین لحظه به باد بیماری آلزایمر بسپارید. زیرا چنین چیزی به هیچ‌وجه صحیح وجود ندارد. به عبارتی‌طور که گفتیم، بورس و فایده آن قطعی وجود ندارد، نوسان دارااست و این نوسانات در گروی مسائل و عامل ها بی‌شماری میباشد. از اتفاقات سیاسی تا رخدادهای اجتماعی و حتی جغرافیایی می توانند بر شرایط همگانی بورس اثر بگذارند. پس در صورتی درآمد ثابتی ندارید و در تفکر تأمین درآمد ماهانه خویش از بورس می‌باشید به شما سفارش می گردد که در تصمیم خویش پاره ای تجدیدنظر فرمایید؛ مگر اینکه از آن مدل کسانی باشید که میتوانند یک ماه را با صفر درصد بهره معاش نمایند و ماهی دیگر به سودی بالا دست پیدا نمایند و پذیرای نوسانات شدید مالی در معاش معمولی خویش باشند. این زمینه تا حدی به سبک معاش شخصی‌تان هم بستگی دارااست. ولی کلاً قابلیت اینکه بورس و بهره سرمایه‌گذاری از آن را ملاک و منبعی برای درآمد ماهیانه قرار بدهید، فکر اشتباهی میباشد. یادتان باشد که درصد بهره و ضرروزیان متعلق به تغییرات شاخص بورس کمپانی‌های متفاوت میباشد و برای اینکه به نیکی با این روندها آشنا بشوید بایستی مطالعه و تجربه خویش را در بورس بالا ببرید. درآمد ماهیانه از بورس و فایده سرمایه‌گذاری در بورس همیشه در نوسان میباشد و رقم آن بسته به تخصص، مبلغ سرمایه‌گذاری و مهارتتان بسیار متنوع خواهد بود. نکته مهمی که می بایست آن را برای حضور در بازار بورس به خیال بسپارید، این میباشد که حضور در بورس بایستی توأم با نگاهی کلان و دیده‌اندازی بلندمدت باشد. چون هیچ عقل سلیمی برای اخذ مبالغ اندکی فایده که در یک ماه عایدش میگردد، در بورس سرمایه‌گذاری نمی‌نماید. پس عشق‌مندی به کسب درآمد و منفعت ماهیانه از بورس چندان تاءمل صحیحی برای کمپانی در‌این کارزار وجود ندارد.

سود سپرده گذاری در بورس چقدر است؟

نتیجه‌گیری

چنانچه تا این قسمت از نوشته‌علمی مارا ملازمت و همراهی کرده‌اید، قطعا متوجه گردیده‌اید که با همت، مشورت گرفتن از منابع آگاه، یادگرفتن بورس، طاقت و ارتقاء علم و مهارت می‌توان در بورس، کار‌های دیدنی و پرسودی داشت. بورس به ویژه این ایام، معمولی‌خیس از گذشته درهای خویش را به روی سرمایه‌گذاران خرد و کلان گشوده نموده است. مثلا، قابلیت و امکان استارت سرمایه‌گذاری با دست کم ۱۰۰ هزار تومان، داد و ستد اینترنتی سهام از روش وب و… از گزاره دلایلی میباشد که اشخاص هوشمند و شجاع را به کارزار بورس دعوت مینماید.

حقیقت دیگری که بایستی در نظر گرفت،

این میباشد که بر پایه ی آمارها پتانسیل و گنجایش سوددهی سرمایه‌گذاری در بورس بسیار

بیش تر از سرمایه‌گذاری در صندوق‌ها، خزانه‌ها و… میباشد.

به این ترتیب، در صورتی‌که از آن گونه اشخاصی می‌باشید که رویای ثروتمند شدن دارا‌هستند و

معتقد میباشند که گنجایش‌های مغزی آدم در کنار عملکرد و پشتکار میتواند

با هر محدودیتی رویارویی نماید، از همین حال، آستین‌ها را بالا بزنید و

به اندیشه آغاز سرمایه‌گذاری در بورس باشید. در‌این مسیر، دانایی و علم کلام نخستین را می زند. فیب فارکس