فارکس – 5 . 77 میلیون دلار بیتکوین ایرانیان به وسیله دولت ایالات متحده متوقف شد

دولت فدرال ایالات متحده ۵۰۰ بیتکوین که به ایرانیان وابستگی داشته را مصادره نموده است . بها این بیتکوین‌ها چیزی بالغ بر ۲۵ میلیارد ریال در طول خرید آن ها بوده است .

به نقل از ایلنا , مقر خبری «بیتکوینیست» که به نشر خبرها ارز‌های الکترونیکی در عالم دارای اسم و رسم است , در گزارشی از مصادره بیتکوین‌های ایرانیان به وسیله دولت ایالات متحده خبر اعطا کرد .

بر طبق این گزارش دولت فدرال ایالات متحده ۵۰۰ بیتکوین که به ایرانیان وابستگی داشته را مصادره نموده است . قیمت این بیتکوین‌ها چیزی بالغ بر ۲۵ میلیارد ریال در حین خرید آنها بوده است .

این رسانه برهان حساس مصادره این اموال را اعلام نکرده و نوشت : بعضی گمانه‌زنی‌ها حاکی از آن است که سرمایه داران بیتکوین اهل ایران تحریم‌های ایالات متحده را بدور زده بودند .

سپهر محمدی رییس انجمن ورقه ها بهادار الکترونیکی کشور ایران در رابطه این مبادرت دولت ایالات متحده به‌این رسانه اعلام کرد : توقیف اموال از سال قبلی آغاز شده و هنوز ادامه دارااست . بعضا معتقدند این توقیف‌ها به دلیل بدور زدن تحریم‌های ایالات متحده به وسیله دارندگان ارز دیجیتال است .

او توضیح داده که بها کل اموال مصادره شده هنوز معین نیست , ولی دستکم ۵۰۰ بیتکوین مصادره شده‌است . بها آنها در طول خرید ۵ . ۷۷ میلیون دلار بوده است .

بروکر فارکس تايم بروکر فارکس چيست بروکر فارکس در ايران بروکر فارکس در تهران بروکر فارکس در دبي بروکر فارکس فور يو

محمدی و انجمن وی در کارایی میباشند شیوه توقیف را متوقف نمایند . وی و کمپانی‌اش با کارشناسان دادستانی که از بازار مالی کشور ایران و FATF دور اندیشی واجب را دارا‌هستند , مصاحبه کرده‌اند . ممنوعیت‌های رسمی برای ارز‌های دیجیتال در کشور‌ایران کار یافتن یک نماینده قانونی یا این که دادستان مطلوب درباره با این زمینه را طاقت فرسا نموده است .

با وجود ممنوعیت‌های رسمی , حالت سیاسی و مالی کشور ایران احتمالا ارز دیجیتال را در کشور‌ایران اشاعه دهد . بعداز تحریم‌های ایالات متحده در مقابل کشور‌ایران , مردمان درسمت ارز دیجیتال که ماهیتی فرامرزی و غیرسیاسی داراست گرایش پیدا خواهند کرد .

با ادامه خرید ارز دیجیتال بوسیله ایرانی‌ها , این مرزوبوم بایستی از فواید بالقوه به کار گیری از این ارز باخبر شود