فارکس – ارتقاء حقوق و دستمزد معلمان بیش تر از میزان تورم بوده است

معاون یادگرفتن دبیرستان وزارت فراگیری و رشد اظهار کرد : سال آتی به دلیل جا ماندگان سال‌های پیشین و ساختار 6 – 3 – 3 دو امتحان برگزار خواهد شد .

به نقل از اقتصادآنلاین به گزارش عجم , علی زرافشان عصر روز جاری در عده معاونان یادگرفتن دبیرستان استان اصفهان , خاطرنشان کرد : شاخصه‌های فراگیری و رویش استان اصفهان مال همت مدیران در سال‌های تصدی پست مدیرتی است .

او با اشاره بدین این‌که منابع یادگرفتن و رویش محدود شده‌است , ذکر کرد : در چهار سال دولت یازدهم ارتقاء حقوق‌های معلمان نسبت به دولت‌های قبلی بیشتر بوده است .

نائب رئیس یادگرفتن دبیرستان وزارت فراگیری و رویش افزود : ارتقاء حقوق‌های معلمان بیشتراز میزان تورم بوده است و ارتقا در واقع به حدی بود که نسبت به بقیه دستگاه‌ها بیشتر بوده است , ولی تمام این‌ها جبران میزان دارایی و تجهیزات حقیقی وواقعی که بایستی در اختیار فراگیری و رویش قرار گیرد , نیست .

او اظهار کرد : به جهت برنامه گران قدر با فرض ارتقا 6 تا 12 درصدی حقوق‌های معلمان , ارتقا 10 درصدی دارایی یادگرفتن و رویش و تخصیص‌هایی که منظم پرداخت می گردد , در اردیبهشت‌ماه امسال 52 میلیارد تومان میزان دارایی سال قبل برای تجهیز هنرستان‌ها تخصیص داده شده‌است .

زرافشان تصریح کرد : با تمام این تجهیزات از نگاه منابع و تجهیزات وضعیت همین سال مناسب‌تر از سال قبل از سمت دولت نخواهد بود , با اعتنا به پیکار اقتصادی ایالات متحده بایستی بتوانیم منابع مالی را رئیس کنیم .

او افزود : منابعی نیست که در وزارتخانه اختصاص دهند و متوقف شود , در شرایطی که دارایی و منابعی به استان داده نمی شود به دلیل این‌ است که تخصیص منابع نداریم , درصورتی که تخصیص داده شود وظیفه ستاد در اختیار گذاشتن میزان دارایی به استان‌ها است .

استراتژي معاملاتي در بورس ايران استراتژي معاملاتي در فارکس استراتژي معاملاتي رابرت ماينر استراتژي معاملاتي سپيدار استراتژي معاملاتي سهام استراتژي معاملاتي فارکس استراتژي معاملاتي گن

نائب رئیس یادگرفتن دبیرستان وزارت یادگرفتن و رشد اعلام‌کرد : در سال تحصیلی تازه صرفا امتحانات آخری داریم و تعداد دروس نیز میان 10 تا 12 درس بود که‌این تعداد دروس فی مابین 8 تا 10 قرار خواهد گرفت , سازه داریم که تعداد امتحانات آخری ارتقا پیدا نکند , سال آتی به دلیل جا ماندگان سال‌های قبلی و ساختار 6 – 3 – 3 دو کنکور برگزار خواهد شد .