هات فارکس – عامل ها اقتصادی منجر ارتقا نرخ ارز نشده است

به گزارش خبر نگار مهر , محمد شریعتمداری روز شنبه شب در نشست ستاد تهیه و تنظیم بازار استان کرمان گفت : در بازدید روز جاری از شهرستان زرند شاهد بهره برداری دو واحد تولیدی معدنی بودیم که ‌پیش‌بینی میگردد در آینده‌ای نزدیک با راه‌اندازی هر مورد از این واحدها بیشتراز ۲۴۰ شغل بدون واسطه و دربین ۵۰۰ تا هزار شغل غیر بدون واسطه ساخت شود .

او افزود : در ناحیه سیریز , مرز میان کرمان و یزد شاهد ساخت سه واحد تولیدی صنعتی کنستانتره , گندله و سنگ آهن بودیم که عملیات اجرایی آن آغاز شده و بر طبق تفاهم‌نامه تا شش ماه آتی به افتتاح میرسد .

شریعتمداری به اخلالگری در حوزه همکاری‌های بین‌المللی اشاره نمود و اظهار کرد : یک کدام از کشورها در حوزه همیاری بین‌المللی اخلال بوجود آورده و کارایی کرده عدم قطعیتی در سیاست فرنگی جمهوری اسلامی ایران صورت دهد که یک عملکرد دشمنانه مقابل ملت و کشور‌ایران است .

وزیر صنعت معدن و تجارت ادامه بخشید : می بایست از خویش سوال کنیم آیا بایستی در این خصوص قدم برداریم یا از توانایی‌های خویش در در حوزه اقتصادی استعمال کنیم .

او افزود : کسی که بایستی به سهم خویش در حوزه اقتصادی عملکرد نماید و سهم دار باشد و بایستی به اندازه‌ای خرید نماید و متاع خویش را به سرمایه تبدیل نمایند که به سایر فشار نیاید مانند گلوله برفی که تبدیل به بهمن می شود .

شریعتمداری ابلاغ داشت : یک انسان معمولی یا این که یک اقتصاد دان وظیفه دارا‌هستند که در مسیر شکوفایی مملکت قدم بردارند .

استراتژي هاي معاملاتي در فارکس  استراتژي هاي معاملاتي فارکس  افراد ثروتمند فارکس  اکسپرت اکسپرت آپشن  اکسپرت چويس  اکسپرت چيست

او افزود : وظیفه همگی ما این است که در تمامی زمینه‌ها و موضوعات با مردمان اظهار کرد و گو کنیم دولت می بایست برنامه‌های خویش را ارائه نماید .

شریعتمداری اعلام کرد : عرضه ارز به وسیله دولت کاهش نداشته و ما شاهد تقاضای فوق‌العاده‌ای نبودیم فشار و بالا رفتن نرخ ارز در اثر عامل ها اقتصادی نبوده بلکه عامل ها برون زا در آن دخیل بودند .

او یادآور شد : در بازار ارز هنگامی تحولاتی پدیدآمد دولت تصمیم گرفت با نرخ چهار هزار و ۵۰۰ تومانی موقعیت را متعادل نماید و دولت متناسب با موقعیت جان دار در میهن سیاستی در حوزه اقتصادی اتخاذ می نماید

صادر کنندگان می بایست ارز حاصل از صادرات را به مملکت برگردانند

وزیر صنعت معدن و تجارت ابلاغ داشت : یک سری از منابع موردنیاز در معاش مردمان نقش بسزایی دارا‌هستند که حتما می بایست از ابتدا تا انتهای ایجاد مورد تحلیل واقع شوند .

او افزود : بعضا از کالاها هم وجود دارا هستند که نقش مهمی در معاش مردمان ندارند که به‌تدریج می بایست به بازار ثانویه سپرده شوند .

شریعتمداری ابلاغ داشت : صادر کنندگان بایستی ارز حاصل از صادرات را به مملکت برگردانند و این در تمامی جای عالم باب است به این دلیل که موقعیت ارزی می بایست در مرزوبوم ثبت شود .

او در امر شکایات مرتبط با ذرت و سویا تیتر کرد : با تخلفات برخورد رسمی خواهد شد و اذن سواستفاده به کسی داده نمی شود و در‌صورتی‌که شکایتی به اداره رسد پیگیری خواهد شد .

اکسپرت فارکس چيست؟  اکسپرت مارتينگل  اکسپرت مووينگ اوريج  اکسپرت نويسي  اکسپرت نويسي در فارکس  اکسپرت نويسي فارکس  اکسپرت هاي فارکس

شریعتمداری ابراز داشت : مدیر جمهور موظف است ظرف یک هفته خبر ها را در اختیار تمامی قرار دهد و منابع ما یحتاج برای چک بر صنفها متفاوت را در اختیار اتاق صنف‌ها بگذارد تا بازرسان بتوانند مشکلات را حل و فصل نمایند .

وزیر صنعت معدن و تجارت درباره‌ی مشکلات مطبوعات یادآور شد : کمیسیونی دراین مورد درست شده و وزارت صنعت , معدن و تجارت در حوزه واردات صفحه و نیازمندیهای دیگر مساعدت و همیاری حتمی را انجام میدهد .

او به بسط فروشگاه‌های زنجیره‌ای اشاره نمود و افزود : جلوی تأسیس آنان گرفته خواهد شد و این فروشگاه‌ها فارغ از جواز حق کار نخواهند داشت .

شریعتمداری بیان کرد : یک بسته جامع برای شورای هماهنگی ساخت شده که به مسئولان استانی و کشوری تاکید شده تا فشار را از روی واحدهای تولیدی به دست‌کم برسانند .

او افزود : در حوزه مساله اقتصادی می بایست به یکدیگر رحم کنیم چون ما در زنجیره ساخت و توزیع به یکدیگر رحم نمی‌کنیم .

شریعتمداری تصریح کرد : استاندار با هماهنگی قادر است در بیرون از وقت اداری از نیروهای خویش برای محاسبه بر بازار استعمال نماید .

او ذکر کرد : ارتقاء بیشتراز ۱۰ درصد قیمت‌ها در بعضا موردها با تصمیم‌گیری مقامات انجام میشود همینطور درخصوص تغییر تحول نرخ نان هم بایستی مسئولان استانی تصمیم بگیرند .