هات فارکس – تحریم‌های آمریکا به ما کار دست سعودی‌ها داد!

فارکس – عربستان سعودی زیر فشار دولت ایالات متحده , برای بالا بردن ساخت نفت خویش عجله به خرج بخشید البته بیان کننده سعودی‌ها دریافته‌اند که بازار جهانی احتمال دارد هنوز به عرضه فراتر نیاز نداشته باشند .

وقت نشناسی کار دست سعودی‌ها داد!به گزارش مجموعه وبگردی باشگاه خبرنگاران برنا ; به گزارش بلومبرگ , ساخت نفت ایالات متحده عربی سعودی ماه پیشین که ترامپ از این مملکت خواست برای زیر بردن بها بنزین و جبران نبود عرضه ناشی از تحریم‌های ایالات متحده مقابل کشور ایران یاری دهد , بیشترین ارتقا را در سه سال پیشین ثبت کرد .

با این وجود سعودی‌ها برای فروش نفت مازاد خویش به نقص‌ برخوردند و به گفته منابع مطلع , ظاهرا بین خویش این طور سود گرفتند که احتمالا سریعتر از حد واجب , شیرهای نفت را بازکرده اند .

به گفته مارتین ریتس , یکی‌از مدیران مورگان استنلی , ایالات متحده عربی سعودی و تعدادی میهن عضو اوپک در شروع رجوع و برگشت تحریم‌های ایالات متحده در مقابل کشور‌ایران , صادراتشان را به میزان چشمگیری ارتقاء دادند و با اعتنا به این‌که هنوز تحریم‌ها به اجرا درنیامده‌اند مبادرت آنان قیمت‌های نفت را با کاهش روبرو کرد .

بیشتر بخوانید : کشور ایران روزمره چقدر نفت ساخت می‌کند؟

بیانیه کم سوابق وزارت انرژی ایالات متحده عربی که آخرها هفته قبل از کاهش صادرات در اوت خبر اعطا کرد , قادر است نماد نارضایتی آن‌ها شمرده شود .

این وزارتخانه نگرانی‌ها نسبت به این‌که ایالات متحده عربی بازار نفت را در گیر اشباع عرضه می نماید را رد کرد . صادرات ایالات متحده عربی در ماه میلادی روان اثبات خواهد بود و در اوت کاهش پیدا می‌نماید .

فارکس مقدماتي فارکس ممنوع فارکس ممنوع است؟ فارکس مي فارکس نرم افزار فارکس نسخه اندرويد

بروکر فارکس – ایالات متحده عربی و متحدانش دربرگیرنده کشورهای عضو شورای همیاری خلیج عجم و همینطور روسیه که عضو اوپک نیست , در نشست ژوئن اوپک وعده دادند تولیدشان را برای جبران اختلالات عرضه در ونزوئلا و لیبی و همینطور افت احتمالی صادرات ایران , حدود یک میلیون بشکه در طول روز ارتقاء دهند .

این تولیدکنندگان تسلیم فشارهای ترامپ شدند که بعد از صعود ارزش نفت برنت به بالای ۸۰ دلار در هر بشکه در ماه مه , در اکانت توییتری خویش اوپک را انگیزه یورش قرار اعطا کرد .

قیمت‌ها از آن زمان , تا حدودی به دلیل اینکه جزو ایجاد لیبی احیا شده و نبرد تجاری ایالات متحده و چین نگرانی‌ها را نسبت به کارکشته ماندن تقاضا برانگیخته است , به حدود ۷۳ دلار در هر بشکه عقب نشینی کرده اند .

مایک ویتنر , رئیس پژوهش ها بازار نفت در بانک ( سوسیته جنرال ( در این مورد چنین اعلام کرد : آنان نفت بیشتری را به بازار عرضه می نمایند و نگران فشار نزولی روی قیمت‌ها میباشند .

ارزش نفت در برخورد به بیانیه وزارت انرژی ایالات متحده عربی ارتقاء یافت و نفت برنت در معاملات روز آدینه با ۴۹ سنت یا این که ۰ . ۷ درصد ارتقا , در ۷۳ . ۰۳ دلار در هر بشکه بسته شد .

به گفته منابع باخبر , ایالات متحده عربی سعودی در صدر قصد داشت در ماه میلادی سرازیر ۱۰ . ۸ میلیون بشکه در طول روز نفت ساخت نماید .

مرحله مذکور همواره به تقاضای داخلی و فرنگی بستگی داشته ; بدین ترتیب ساخت این سرزمین احتمالا در میان ۱۰ . ۶ تا ۱۱ میلیون بشکه طی روز رسد .

فارکس نفت فارکس نمودار فارکس نيما آزادي فارکس هاي ايران فارکس و بانک اقتصاد نوين فارکس و بورس

بروکر هات فارکس – ایالات متحده عربی سعودی چهارشنبه پیشین ذکر کرد تولیدش در ژوییه همانند ساخت ژوئن زیر ۱۰ . ۵ میلیون بشکه طی روز خواهد بود .

تاثیر تحریم‌های ایالات متحده روی صادرات نفت جمهوری اسلامی ایران که کماکان غیر قابل فهم است , نقش بزرگی در انتخاب سود آخری خواهد داشت .

از وقتی وقتی که دولت ترامپ توافق هسته ای با کشور ایران را ترک کرد , سیگنالهای متضادی ارسال نموده است اعم از ماه قبلی که گفت قصد داراست صادرات نفت کشور ایران را تماما به صفر برساند .

جدیدا گفتگوها مایک پامپئو , وزیر خارجه و استیون منوچین , وزیر خزانه داری ایالات متحده نشان داده که‌این میهن روش انعطاف پذیرتری در پیش میگیرد .

طبق برآورد ماشین کرایه ای بین‌المللی انرژی , صادرات کشور‌ایران به اروپا در ژوئن حدود ۵۰ درصد کاهش داشت . تاثیر تحریم‌های ایالات متحده مقابل نفت کشور‌ایران تازمانیکه در نوامبر به اجرا قبلی نشوند , مشخص و معلوم نخواهد شد .

در سود به لحاظ می رسد ایالات متحده عربی اینک برای فروش ساخت بیشتر خویش اختلال دارااست . ایراد مذکور با کندی تقاضای آسیا پیچیده شده‌است .

به گفته آمریتا سن , تحلیلگر نفت در کمپانی ( انرژی اسپکتس ( , ارتقا عرضه نفت کشورهای عضو شورای همیاری خلیج عجم و روسیه در هنگامی روی داده که نبود تقاضای پالایشگاهی موجود هست .