هات فارکس بروکر – آغاز تحریم خودروسازی کشور‌ایران از فردا

 

این ذخیره‌سازی اما اقدامی منطقی به‌شمار می رود , با این وجود ظاهرا فقط تا پایان این سال کفاف ایجاد را میدهد و معین نیست در سال‌های آینده قرار است چه گونه با تحریم‌های صنعت اتومبیل رویارویی کرد .

به‌عبارت خوبتر , ظاهرا وزارت صنعت و خودروسازان برنامه‌ای جامع و بی نقص و بلندمدت که بتواند دو‌مین صنعت بزرگ مرزوبوم را در قبال تحریم‌های ایالات متحده مقاوم نماید , روی میز ندارد .

گفته می‌گردد تحریم‌های تازه فراوان سختگیرانه‌تر از قبلی بوده و انگیزه آمریکایی‌ها از آن , فلج کردن دو‌مین صنعت ایران بزرگ به‌واسطه خروج شرکای فرنگی , محدود کردن ارسال قطعات به کشور ایران و کاهش شدید ایجاد و بیکاری کارگران است .

ذخیره‌سازی محدود قطعات
با خروج ایالات متحده از برجام , دونالد ترامپ رئیس‌جمهوری این مرزو بوم اعلام‌کرد که قصد دارااست تحریم‌ها برعلیه جمهوری اسلامی ایران را مجدد فعال نماید و با دقت به اهمیت بالای خودروسازی در اشتغال و همینطور ایجاد ناخالص ملی و رویش اقتصادی , این صنعت بزرگ را در راز لیست تحریم‌ها قرار اعطا کرد .

از همین رو , تحریم‌های مرتبط با خودروسازی , از فردا به طور رسمی آغاز میگردد و پیرو آن , یکسری واقعه غیر مطلوب و مخرب یقه صنعت های اتومبیل و قطعه سرزمین را خواهد گرفت .

یکی‌از تبعات ناراحت کننده رجوع تحریم‌ها , جدا ارتباطات فرنگی در صنعت اتومبیل مرزوبوم است . بر این اصل , ایالات متحده به شرکت‌های فرنگی به‌ویژه برندهای خودروساز هشدار داده که در صورت عدم‌ترک کشور‌ایران , آن‌ها را با جرائم دنیوی و معنوی مشقت مواجه خواهد کرد .

بروکر فارکس فيبو  بروکر فارکس معتبر  بروکر فارکسر  بروکر لايت فارکس  بروکر مستر فارکس  بروکر معتبر فارکس در ايران

درپی این هشدار , بیشتر خودروسازان فرنگی دارای اعتبار که بعداز توافق هسته‌ای و برجام در جمهوری اسلامی ایران حضور پیدا کرده یا این که قصد وارد شدن داشتند , عطای آن را به لقایش بخشیده یا این که خروج کرده یا این که از حضور در کشور ایران منصرف شده‌اند .

بر این اصول , تاکنون شرکت‌هایی مثل پژو , سیتروئن , رنو , هیوندایی , کیا و مزدا خروج‌شان از کشور‌ایران قطعی شده و فعلا صرفا خودروسازان چینی به یادماندنی می باشند .

جدا از خروج خودروسازان فرنگی , ایراد دیگری که تحریم‌ها برای صنعت خودروی کشور ایران پدید خواهد آورد , محدود شدن فرآیند تامین قطعات فرنگی است .

با اعلام آمریکایی‌ها , از فردا هر نوع تجارت با خودروسازی کشور ایران ممنوع و شرکت‌هایی که‌این ممنوعیت را رعایت نکنند , با جریمه و تحریم از طرف این مرزوبوم مواجه خواهند شد .

با این اکانت , خودروسازان میهن عملا نمی‌توانند به قطعات با اهمیت دسترسی داشته باشند و تامین قطعه از منابع فرعی هم با مشکلات و سختی ها بزرگی ( به‌ویژه محدودیت جابه جایی پول ) مواجه خواهد شد .

این مشکلات , ضربه با اهمیت را به ایجاد اتومبیل در کشور‌ایران زده و باعث افت شدید تیراژ در آینده‌ای خیر چندان به دور می‌گردد . به غیر از خودروسازان , شرکت‌های قطعه‌ساز هم رینگ تحریم را بر گردن خویش شم خواهند کرد ; به‌نحوی‌که به احتمال مضاعف نمی‌توانند مواد اول ما یحتاج خویش را به راحتی تامین نمایند .

اثر بدون واسطه این داستان علاوه‌بر مختل کردن ساخت واحدهای قطعه‌سازی , به تیراژ خودروسازان هم خواهد رسید و این زمینه در کنار محدودیت تامین قطعات فرنگی , میدان را بر خودروسازان و ولی قطعه‌سازان زیاد تنگ خواهد کرد .

بروکر مناسب براي فارکس  بروکر ها  بروکر هات  بروکر هات فارکس  بروکر هاي ايران  بروکر هاي باينري آپشن

درباره ی دیگر عارضه ها تحریم‌های تازه ولی می‌توان به نماید شدن فرآیند توسعه و گسترش جنس , به دور ماندن از علم فنی و تکنولوژی روز عالم و همینطور پیدایش چالش‌های دورازشوخی در حوزه کیفیت خودروهای تولیدی اشاره نمود .

در مجموع , با دقت به اتفاقات منفی و مخربی که بر اثر اعمال تحریم‌های ایالات متحده صورت خواهد بخشید , می‌طلبد تا بانک مرکزی و وزارت صنعت , معدن و تجارت و خودروسازان و چه بسا قطعه‌سازان , برنامه‌ای بلندمدت را برای رویا رویی حداکثری با این روایت تدوین کردن نمایند .

با این وجود , طبق آنچه تاکنون رسانه‌ای شده , برنامه‌ریزی‌ها محدود به ذخیره‌سازی قطعات آن نیز تا پایان سال جاری بوده و معلوم نیست آیا برای سال‌های سپس هم فکری شده‌است یا این که خیر .

در صورتی‌که نگاهی به پروسه ایجاد ماشین در مملکت طی دو ماه قبل بیندازیم , متوجه می‌شویم اثرات تحریم به ندرت خویش را نشان داده است , چه آنکه اینک هزاران دستگاه متاع ناقص به‌دلیل فقدان قطعه در پارکینگ خودروسازان خاک میخورد .

طبعا با آغاز قانونی تحریم‌ها از فردا , وضعیت تامین قطعه برای خودروسازان و خرید مواد اول برای قطعه‌سازان فراوان طاقت فرسا می‌گردد و این قضیه به کاهش تیراژ و اما ساخت بیشتر محصول ها ناقص خواهد انجامید .