هات فارکس – ایالات متحده , برگشت به نقطه صفر

روزنامه جمهوری اسلامی در سرمقاله ای , آورده است : موضع‌ها ترامپ پاسخی به سخنان رئیس‌جمهور شیخ بود که به او هشدار داده بود با دم شیر بازی نکند زیرا پشیمانی همیشگی به همراه داراست .

ترامپ در جواب با لحن تهدیدآمیزی از روضه خوان مراد بود هیچوقت ایالات متحده را تهدید نکند زیرا تاوان آنرا میدهد . همین تهدید‌ها ترامپ این ایام منجر اعتراض و مخالفت رسانه‌ها و سیاستمداران آمریکائی هم شده‌است که به او هشدار می دهند با سخنان خویش وضع را پیچیده‌تر نکند و مطمئن باشد با توئیت کردن تک نفره‌اش نمی‌تواند به اهدافش رسد یا این که تحولی تولید نماید .

گرایش ترامپ به توئیت کردن , هنگامی بیشتر شد که او نتوانست رابطه قابل قبولی با خبرنگاران در جریان مصاحبه‌های مطبوعاتی تولید نماید و به اخراج و زد خورد با خبرنگاران متوسل میشد . علاوه بر این پیامدهای منفی موضع‌ها مهاجم ترامپ , مقام او را به شدت متزلزل نموده است .

به موازات همین رفتارهای ترامپ , مایک پمپئو وزیر خارجه مبتدی ایالات متحده در گردهمائی روزهای اخیرش , چهره یی ناتوان از دیپلماسی مهاجم ایالات متحده در قبال کشور ایران را به نمایش گذاشت که طی آن مرتباً از متحدین ایالات متحده شکایت می کرد که چرا به درخواست‌های واشنگتن برای رویا رویی با جمهوری اسلامی ایران پاسخی نمی‌دهند و ایالات متحده را فقط گذارده اند؟

لحن مایوسانه و رخ برافروخته وزیر خارجه ایالات متحده با اظهار امیدواری برای متقاعد شدن متحدین ایالات متحده کامل شدن شد که طی آن خواهان فشار بیشتر متحدین و چه بسا مردمان جمهوری اسلامی ایران برای تقابل با نظام جمهوری اسلامی شد .

دوچندان مسخره به حیث میرسد که واشنگتن چشم به راه یاری مردمان کشور‌ایران برای راه حل جوئی در جهت نجات دیپلماسی ضدایرانی ترامپ باشد .

فارکس در ترکيه فارکس در کانادا فارکس در گرجستان فارکس دمو فارکس رشت فارکس رضا گلشاهيان

مضمون‌ این درخواست پمپئو این است که چه بسا جان بولتون و بقیه موادسازنده افراطی در رینگ محدود دور و بری ها ترامپ نیز دریافته‌اند که تا نظام جمهوری اسلامی از حمایت کننده عظیم مردمی برخوردار‌است , شیطنت‌ها و شرارت‌های امثال آن‌ها منش به جائی نخواهد موفقیت .

پمپئو چه بسا از دیپلماسی و شبکه‌های جاسوسی ایالات متحده خواست یاری نمایند تا داده ها موردنیاز مجموعه ترامپ را از جمهوری اسلامی ایران به دست آورند و بتوانند برعلیه کشور‌ایران , کاری از پیش ببرند .

پمپئو از این که 40 سال است ملت جمهوری اسلامی ایران , ایالات متحده را «شیطان بزرگ» میداند عصبانی بود و چه بسا با به لهجه آوردن این نکته , خشم خویش را نشان بخشید .

این پدیده یکبار دیگر انزوای نادر عنصرها برانداز در اوائل برد انقلاب اسلامی مخصوصا بعداز حادثه ها هفتم تیر و هشتم شهریور 1360 را در ذهن‌ها زنده مینماید که منافقین و عنصرها وازده سیاسی وعده براندازی نظام طی هفته‌ها و ماه‌های آتی را می‌دادند و همین دستور سبب ساز بی‌تفاوتی دیگر افراد شده بود که به دعوت و درخواست ایالات متحده , فرانسه و انگلیس برای پشتیبانی از منافقین و عنصرها وازده و شروری که خواستار و افسر براندازی نظام جمهوری اسلامی بودند , با بی‌تفاوتی جواب منفی می‌دادند که در‌حالتی که همان گونه است که آن ها میگویند و نظام در کشور‌ایران ظرف ماه‌های آتی سقوط میکند , چه نیازی به ملازمت و همراهی آنهاست که خویش را بدنام نمایند و درمقابل انقلاب یک ملت وارد فعالیت شوند؟

بعد از این سطح انزوای حامیان شرور منافقین و موادسازنده برانداز بود که «هنری کیسینجر» وزیر خارجه اسبق ایالات متحده کارایی کرد , ادبیات ضدایرانی و متحدینش را مرمت نماید و مدعا شد که «ایران یک خطر ثبت شده‌است و بایستی کلیه با آن تقابل کنند!» .

فارکس رهبري فارکس روسيه فارکس روش ابوناچي فارکس ريالي فارکس زنده فارکس سرمايه گذاري

اکنون ایالات متحده بعداز حدود 40 سال سعی بیهوده برای امتحان اشکال شیوه‌های عناد و براندازی و شرارت , مایل است اقبال خویش را یکبار دیگر آزمون نماید و این توشه به دست جان بولتون و بقیه موادسازنده افراطی پیرامون ترامپ و با سرمایه آل سعود و با همدستی صهیونیست‌ها و نقش آفرینی منافقین .

پس مانده‌های رژیم منحوس ستم شاهی و بعضی دلال‌های سیاسی , طرح جدیدی را تست نماید . این پدیده نشان می دهد که ایالات متحده بعداز 40 سال مجدد به «نقطه صفر» بازگشته است .

نقطه آغاز چنین برنامه ای در نمایش منافقین در فرانسه , آلمان و اتریش بود که برخورد اعتراضی سایرین را بهمراه داشت که چرا منافقین با چنان پرونده سیاهی را تحت عنوان اجراکننده طرح ایالات متحده معرفی کرده‌اند .

اگر چه آمریکای ترامپ به کلی منکر موضوع بود البته حضور برجسته نزدیکان ترامپ در نمایش منافقین در پاریس به خصوص «جولیانی» نماینده قانونی ترامپ , برای ثابت همگی چیز کافی بود .

تلاش پمپئو و برپائی نمایش اخیر در واقع برای ارضای سایرین و کمرنگ ساختن نقش منافقین صورت گرفت اما گشوده نیز این منافقین و پس مانده‌های رژیم ستم شاهی بودند که گردانندگی پشت پرده این بازی رسوا را برعهده داشتند .

گفته شد که از منافقین هیچگونه دعوتی برای حضور در نمایش اخیر به کار نیامده البته آنان که گرداننده اساسی نمایش بودند , نیازی نیز به دعوتشان نبود! با این وجود , گفتگوها پمپئو در نمایش کالیفرنیا برای ثابت رسوائی ایالات متحده و همدستانش کم نداشت .

فارکس سواپ فارکس سود فارکس سود ده فارکس سود يا ضرر فارکس سياست روز فارکس سيتي

درماندگی , دشمنی انباشته و باخت واشنگتن در سرتاسر نمایش موج می‌زد و تناقضات صریح در گفتگوها و موضع ها پمپئو به عینه نمایان بود .

او در جواب علت منع ورود ایرانیان به ایالات متحده آنان‌را تروریست و ناقض امنیت ملی ایالات متحده نامید درحالی که دقایقی پیشین از آن خواهان یاری آن ها برای رویا رویی با جمهوری اسلامی ایران شده بود و همزمان عملکرد کرد تا آمریکای ترامپ را دوست , حمایت کننده و پشتوانه ملت جمهوری اسلامی ایران جا بزند .

هر چند داعیه شده بود که نمایش کالیفرنیا با حضور ایرانیان برپا شده اما کلیه چهره‌های حاضر در صفوف اول آمریکائی و بعضاً نظامی بودند و دوربین‌ها چه بسا یک فیس اهل ایران را نتوانستند یا این که نخواستند نشان دهند .

در عین هم اکنون , گفته شد که بعضا شهرت خوان‌ها , رقاصه‌ها و بازیگران سیاسی در صفوف بعدی حضور داشته‌اند . اصل برگزاری چنین تکان نمایشی با چنین تبلیغاتی , به خودی خویش یک رسوائی بزرگ است که نشان میدهد ایالات متحده برای ابراز عناد با ملت و نظام جمهوری اسلامی به چه افرادی دل بسته است .

باقی می ماند افشای حقایق و تشریح وضع و اوضاع برای ملتی که قادر است عقبه‌های دشوار و سرانجام ساز را پشت رمز بگذارد و کارایی معاندان را عقیم سازد .