هات فارکس – آمریکا , رجوع و برگشت به نقطه صفر

روزنامه جمهوری اسلامی در سرمقاله ای , آورده است : موضع ها ترامپ پاسخی به سخنان رئیس‌جمهور شیخ بود که به او هشدار داده بود با دم شیر بازی نکند زیرا پشیمانی همیشگی به همراه داراست . ترامپ در جواب با لحن تهدیدآمیزی از شیخ مراد بود هیچ گاه ایالات متحده را تهدید نکند زیرا تاوان آنرا میدهد .

همین تهدیدها ترامپ این ایام منجر اعتراض و مخالفت رسانه‌ها و سیاستمداران آمریکائی هم شده‌است که به او هشدار می دهند با سخنان خویش اوضاع و احوال را پیچیده‌تر نکند و مطمئن باشد با توئیت کردن تک نفره‌اش نمی‌تواند به اهدافش رسد یا این که تحولی تولید نماید .

گرایش ترامپ به توئیت کردن , هنگامی بیشتر شد که او نتوانست رابطه قابل قبولی با خبرنگاران در جریان مصاحبه‌های مطبوعاتی ساخت نماید و به اخراج و تضارب با خبرنگاران متوسل می شد .

علاوه بر این پیامدهای منفی موضع ها تعرضآمیز ترامپ , رده او را به شدت متزلزل نموده است . به موازات همین رفتارهای ترامپ , مایک پمپئو وزیر خارجه مبتدی ایالات متحده در گردهمائی روزهای اخیرش , چهره ای ناتوان از دیپلماسی تعرضآمیز ایالات متحده در قبال کشور ایران را به نمایش گذاشت که طی آن مرتباً از متحدین ایالات متحده شکایت می کرد که چرا به درخواست‌های واشنگتن برای رویا رویی با کشور ایران پاسخی نمی‌دهند و ایالات متحده را صرفا نهاده اند؟ لحن مایوسانه و صورت برافروخته وزیر خارجه ایالات متحده با اظهار امیدواری برای متقاعد شدن متحدین ایالات متحده کامل شدن شد که طی آن خواهان فشار بیشتر متحدین و چه بسا مردمان کشور ایران برای رویارویی با نظام جمهوری اسلامی شد .

فارکس سيستاني فارکس سيگنال فارکس شرع فارکس شرعي فارکس شرعي است فارکس شغل فارکس شغل اصلي فارکس شيراز

مضاعف مسخره به حیث می رسد که واشنگتن معطل یاری مردمان کشور ایران برای راه‌حل جوئی در جهت نجات دیپلماسی ضدایرانی ترامپ باشد .
مفهوم این درخواست پمپئو این است که چه بسا جان بولتون و بقیه عنصرها افراطی در رینگ محدود دور‌وبری ها ترامپ نیز دریافته‌اند که تا نظام جمهوری اسلامی از حمایت کننده عظیم مردمی شامل است , شیطنت‌ها و شرارت‌های امثال آنان رویکرد به جائی نخواهد موفقیت .

پمپئو چه بسا از دیپلماسی و شبکه‌های جاسوسی ایالات متحده خواست امداد نمایند تا داده ها ما یحتاج مجموعه ترامپ را از کشور ایران به دست آورند و بتوانند درمقابل کشور‌ایران , کاری از پیش ببرند .

پمپئو از این که 40 سال است ملت کشور ایران , ایالات متحده را «شیطان بزرگ» می داند عصبانی بود و چه بسا با به لهجه آوردن این نکته , خشم خویش را نشان بخشید .

این پدیده یکبار دیگر انزوای نادر موادسازنده برانداز در اوائل موفقیت انقلاب اسلامی مخصوصا بعداز حادثه ها هفتم تیر و هشتم شهریور 1360 را در ذهن‌ها زنده می کند که منافقین و موادسازنده وازده سیاسی وعده براندازی نظام طی هفته‌ها و ماه‌های آتی را می‌دادند و همین دستور منجر بی‌تفاوتی سایر افراد شده بود که به دعوت و درخواست ایالات متحده , فرانسه و انگلیس برای پشتیبانی از منافقین و موادسازنده وازده و شروری که خواستار و سروان براندازی نظام جمهوری اسلامی بودند , با بی‌تفاوتی جواب منفی می‌دادند که در صورتیکه همانگونه است که آنان میگویند و نظام در کشور‌ایران ظرف ماه‌های آتی سقوط می‌نماید , چه نیازی به ملازمت و همراهی آنهاست که خویش را بدنام نمایند و برعلیه انقلاب یک ملت وارد کار شوند؟

فارکس شيراز حسن زاده فارکس ضرر فارکس طلا فارکس عکس فارکس علي محمدي فارکس غير قانوني شد

بعد از این تراز انزوای حامیان شرور منافقین و عنصرها برانداز بود که «هنری کیسینجر» وزیر خارجه اسبق ایالات متحده کارایی کرد , ادبیات ضدایرانی و متحدینش را مرمت نماید و مدعا شد که «ایران یک خطر ثبت شده‌است و می بایست کلیه با آن رویارویی کنند!» . اکنون ایالات متحده بعد از حدود 40 سال همت بیهوده برای امتحان گونه های شیوه‌های کینه و براندازی و شرارت , مایل است بخت خویش را یکبار دیگر آزمون نماید و این توشه به دست جان بولتون و بقیه عنصرها افراطی پیرامون ترامپ و با سرمایه آل سعود و با همدستی صهیونیست‌ها و نقش آفرینی منافقین , پس مانده‌های رژیم منحوس ستم شاهی و بعضی دلال‌های سیاسی , طرح جدیدی را تست نماید . این پدیده نشان می دهد که ایالات متحده بعد از 40 سال مجدد به «نقطه صفر» بازگشته است .

نقطه آغاز چنین برنامه ای در نمایش منافقین در فرانسه , آلمان و اتریش بود که برخورد اعتراضی سایرین را بهمراه داشت که چرا منافقین با چنان پرونده سیاهی را تحت عنوان اجرا کننده طرح ایالات متحده معرفی کرده‌اند . هر چند آمریکای ترامپ به کلی منکر مسئله بود اما حضور پر رنگ نزدیکان ترامپ در نمایش منافقین در پاریس به خصوص «جولیانی» نماینده قانونی ترامپ , برای ثابت تمامی چیز کافی بود .