فارکس – کدام کشورها بیشترین ذخیره اسناد قرضه ایالات متحده را در اختیار دارند؟

در حالی‌که بیشتر رسانه‌ها بر روی دارندگان فرنگی ورقه ها قرضه ایالات متحده تمرکز کرده‌اند , این دارایی‌ها صرفا ۳۰ درصد از این سندها را تشکیل می دهند . البته مابقی این سندها در دست چه کسی است؟

به نقل از مهر به گزارش راشاتودی , مجموع اسناد قرضه ایالات متحده حالا به بیش تر از ۲۱ تریلیون دلار می رسد . در حالی‌که بیشتر رسانه‌ها بر روی دارندگان فرنگی ورقه ها قرضه ایالات متحده تمرکز کرده‌اند , این دارایی‌ها صرفا ۳۰ درصد از این ورقه ها را تشکیل میدهند . راشاتودی بررسی کرده که مابقی این سندها در دست که می باشد .

روسیه به تازگی با کاهش دارایی‌های اسناد قرضه آمریکایی خویش , از توده ۱۰ دارای برتر این ورقه ها بیرون شد . میزان ذخایر روسیه از اسناد قرضه ایالات متحده , از ۹۶ . ۱ میلیارد دلار در ماه مارس به ۱۴ . ۹ میلیون دلار در ماه می , تقلیل یافت .

طبق آماری که به تازگی به وسیله خزانه‌داری ایالات متحده پخش شده شده‌است , این میهن از لیست ۳۳ دارای فرنگی سندها بهادار ایالات متحده , محو شده‌است .

روسیه با کاهش ذخایر ورقه ها آمریکای خویش , به خرید طلا و جواهرات روی آورده است تا به ذخایر گنج خویش تنوع دهد .

ولی علی‌رغم بالا به دست آوردن تنش‌های تجاری با ایالات متحده , چین کماکان دارای شماره یک ورقه ها قرضه آمریکاست . پایانی داده‌ها نشان میدهد که در ماه می‌دارایی اسناد قرضه آمریکایی چین ۱ . ۲ میلیارد دلار ارتقاء یافته و به ۱ . ۱۸۳ تریلیون دلار رسیده است و از آگوست قبل تا کنون در همین تراز باقیمانده است .

علی‌رغم اقدام‌هایی برای کاهش سیستماتیک سندها قرضه آمریکایی , ژاپن کماکان جایگاه دوم را در دارندگان فرنگی اسناد قرضه ایالات متحده به خویش اختصاص می دهد .

اکسپرت فارکس چيست؟ اکسپرت مارتينگل اکسپرت مووينگ اوريج اکسپرت نويسي اکسپرت نويسي در فارکس اکسپرت نويسي فارکس اکسپرت هاي فارکس

در ماه آوریل توکیو دارایی‌های خویش در این باره را به ۱ . ۰۳۱ تریلیون دلار کاهش بخشید , که کمترین میزان آن از اکتبر ۲۰۱۱ تا کنون است , البته در ماه می‌میزان این بودجه خویش را ۱۷ . ۶ میلیارد دلار ارتقاء بخشید و به ۱ . ۰۴۶ تریلیون دلار رساند . به غیر از چین و ژاپن , لیست مطرح ترین دارندگان سندها قرضه آمریکایی دربرگیرنده کشور‌های دیگر و یک‌سری جزیره میباشد .

این لیست دربرگیرنده ایرلند با ۳۰۱ میلیارد دلار , برزیل ۲۹۹ میلیارد دلار , انگلستان ۲۶۵ میلیارد دلار , سوئیس ۲۴۳ میلیارد دلار , لوکزامبورگ ۲۰۹ میلیارد دلار و هنگ‌کنگ با ۱۹۲ میلیارد دلار , است .

ماه قبل جزیره ها کِیمَن سهم خویش از اسناد قرضه ایالات متحده را از ۲۵۰ میلیارد دلار به ۱۸۶ میلیارد دلار کاهش بخشید . سهم تایوان از این بودجه به ۱۶۵ میلیارد دلار رسید , درحالی‌که ایالات متحده عربی سعودی و بلژیک به ترتیب , میلیارد دلار و میلیارد دلار را به خویش اختصاص دادند .

خارجی‌ها در کل ۶ . ۱۷ تریلیون دلار از اسناد قرضه آمریکایی را در اختیار دارا‌هستند که‌این حدود ۲۹ درصد کل ورقه ها قرضه ایالات متحده را تشکیل میدهد .

بیشتراز ۲۷ درصد یا این که ۵ . ۷۲ تریلیون دلار از این اسناد در نهاد‌های مدنی ایالات متحده , نظیر صندوق‌های مستمری بگیری , محافظت میشود .

حدود ۱۱ درصد یا این که ۲ . ۳۹ تریلیون دلار طی مراحل وام ها کمّی , به وسیله فدرال‌رزرو خریداری شده‌است . ولی مطرح ترین بخش این اسناد که ۳۲ . ۲ درصد یا این که ۶ . ۸۶ تریلیون دلار است , در اختیار شرکت ها و سرمایه‌گذاران آمریکایی است .

اکسپرتيج اموزش فارکس طلا انتخاب استراتژي معاملاتي انواع استراتژي معاملاتي انواع استراتژي هاي معاملاتي در بورس انواع استراتژي هاي معاملاتي در فارکس ايا فارکس غيرقانوني است بروکر اينستا فارکس

ورقه ها بهادار ایالات متحده سررسیدی ۱۰ ساله دارا‌هستند و نرخ سود ثابتی پرداخت میکنند . به دارندگان این ورقه ها قرضه هر ساله ۲ توشه سود پرداخت می شود .

یورش به فروش سندها قرضه ایالات متحده که در سپتامبر قبل آغاز شد , با وصال سود سندها قرضه ۱۰ ساله به ۳ . ۱۱ درصد در ماه می‌به نقطع ی عطف خویش رسید . از آن به آن گاه بها سندها با تقاضای سنگین وزن براین ان , بالا رفت و سود آن افت کرد .