فارکس – به شرایط ثابت و متناسب با حل مشکلات تولیدی کشور برمی‌گردیم

وزیر صنعت , معدن و تجارت بابیان این که ( در زنجیره ایجاد و توزیع به نیز رحم نمی‌کنیم ( , اعلام کرد : بایستی به نیز رحم کنیم و محاسبه خودمان بر خودمان را تقویت کنیم .

به نقل از ایسنا – حیطه بیابان , محمد شریعتمداری عصر روز شنبه – ۱۳ مرداد – در نشست ستاد تهیه بازار استان کرمان با اشاره به بهره برداری دو واحد معدنی در شهرستان زرند , خاطرنشان کرد : این فعالیت‌ها امید‌است‌ که پیش‌بینی میگردد هر یک از واحدها بیش تر از ۲۴۰ اشتغال بی واسطه داشته و به صورت غیرمستقیم ۵۰۰ تا یک هزار اشتغال ساخت نماید .

او افزود : روز جاری همینطور مراحل کار ساخت سه واحد صنعتی کنسانتره , گندله و آهن اسفنجی در سیریز در مرز استان‌های کرمان و یزد آغاز شد .

شریعتمداری به دنبال با اشاره به شرایط اقتصاد مرزو بوم خاطرنشان کرد : توسط اخلالگری کشوری در حوزه همکاری‌های بین‌المللی که همت کرده عدم قطعیتی در حوزه سیاست فرنگی کشور‌ایران ساخت نماید , کارایی دشمنانه نظام سلطه برعلیه جمهوری اسلامی ایران ادامه دارااست .

سؤال این است که آیا ما هم می بایست در این راستا قدم برداریم یا این که بضاعت و توان این را داریم کاری کنیم تأثیر این اقدامات در اقتصاد در به عبارتی حد و اندازه‌ای که می بایست , باشد؟

وزیر صنعت , معدن و تجارت ذکر کرد : هر که در‌این رخداد سهم دار است که به مقدار نیاز خرید کرده یا این که کالا خویش را به سرمایه دیگر تبدیل نکند تا این بهمن قوی‌تر نشود . وظیفه همگی ماست که دراین مورد و در همگی موضوعات با هموطنان اظهار کرد و گو کنیم .

استراتژي معاملاتي اسکالپ  استراتژي معاملاتي با بيشترين احتمال موفقيت  استراتژي معاملاتي بورس  استراتژي معاملاتي پايپو  استراتژي معاملاتي پرايس اکشن  استراتژي معاملاتي چيست  استراتژي معاملاتي در بورس

شریعتمداری در رابطه ارتقاء نرخ ارز ذکر کرد : اگر این ارتقاء نرخ فیس اعطا کرد , خیر عرضه ارز بوسیله دولت کاسته شده , خیر تقاضای فوق‌العاده‌ای ساخت شده و دست اندرکاران اقتصادی کمبود بلکه ناشی از فشار بیرونی در میدان بین‌المللی بود که بر اقتصاد ما زور شد .

او تصریح کرد : تقاضای گسترده‌ای درسمت بازار ارز ریخت که معمولی فقدان و نباید خویش را با این مراحل همراه کنیم و در ساخت و توزیع بایستی کار طبق نظامات پیش برود .

وزیر صنعت , معدن و تجارت بابیان این که ( دولت متناسب با حالت روز سیاستی را در حوزه اقتصادی می گیرد ( , خاطرنشان کرد : به‌تدریج ظرف بازه کوتاهی به حالت اثبات و متناسب با حل مشکلات تولیدی میهن برمی‌گردیم .

او افزود : کالاهای مهم و ما یحتاج مردمان و واحدهای صنفی بایستی مورد در دست گرفتن دولت باشد و کالاهای دیگر بایستی به‌تدریج به بازار ثانویه سپرده شوند .

شریعتمداری تصریح کرد : صادرکننده می بایست ارز حاصل از صادرات را به عنوان تعهد ارزی برگرداند و دراین مورد مزاح نداریم .

او با اشاره به تخلفات در بازار گفت : با تخلفات برخورد رسمی می شود و نباید اذن سوءاستفاده واحدهای میانی را بدهیم و رییس جمهور امر تامین منابع مایحتاج برای ارزیابی بر صنف را به اتاق های صنف‌ها صادر کردند تا بازرسان صنفی بتوانند توسط در دست گرفتن های ظریف مشکلات را حل و فصل نمایند .

استراتژي معاملاتي در بورس ايران  استراتژي معاملاتي در فارکس  استراتژي معاملاتي رابرت ماينر  استراتژي معاملاتي سپيدار  استراتژي معاملاتي سهام  استراتژي معاملاتي فارکس  استراتژي معاملاتي گن

وزیر صنعت , معدن و تجارت در رابطه بسط بی محابای دکان های زنجیره ای گفت : جلوی تاسیس آن‌ها سوای حیث اتاق های صنف ها استانی دریافت شد و استان بایستی دراین مورد پیگیری نماید .

او در رابطه سازمان بنگاه های تولیدی در موقعیت تحریم افزود : شورایی متشکل از سه اتاق و معاونان وزارتخانه طرح کاملی دراین مورد به شورای خوب هماهنگی اقتصادی ارائه کرده تا مورد رسیدگی و ثبت شود و تا زمان ثبت , سفارش اکید ما به مالیات , بیمه و . . . این است فشار بر روی بنگاه های تولیدی را کاهش بدهند .

شریعتمداری بابیان این که در زنجیره ایجاد و توزیع به نیز رحم نمی‌‌کنیم , اذعان کرد : بایستی به نیز رحم کنیم و تحلیل خودمان بر خودمان را تقویت کنیم .

وزیر صنعت , معدن و تجارت اذعان کرد : همت این است دولت خیلی وارد نشده و بازار را خیلی تعزیراتی نکنیم .

او بابیان این‌که بایستی با واحدهای صنفی و تولیدی خلافکار برخورد کرد , افزود : نظامات مدنی برای برخورد با تیم تولیدکنندگان فعال است البته پیشنهاد به انجمن و تشکل ها بررسی خویش بر خودشان است .

شریعتمداری تصریح کرد : استانداری می‌تواند در بیرون از وقت اداری از نیروی اداری برای چک بر بازار استعمال نماید تا وقار را به بازار بر گردانند .