فارکس بروکر – تا اطلاع ثانوی بنزین سوپر نزنید!

حدود سه ماه است که بنزین سوپر در بعضا جایگاه‌های سوخت سراسر مملکت با فقدان مواجه شده و اکثری از جایگاه‌ها بنزین سوپر عرضه نمی کنند .

موضوعی که بررسی لایه های مخفی آن نشان میدهد علیل مصرف بالای سوخت است و با وجود این که به گفته مسئولان پالایشگاه ها در توان توان خویش ایجاد می نمایند , گشوده نیز زورشان به مصرف خودروها نمی‌رسد .

به نقل از ایسنا , کاهش عرضه بنزین سوپر در جایگاه‌های سوخت از میانه خردادماه احساس می شود . پیگیری‌های ایسنا در آن زمان به‌این فیض رسید که علت این زمینه انقطاع واردات بنزین سوپر به دلیل خودکفایی مرزو بوم در ساخت این بنزین است .

در این سمت یک منشاء مطلع به ایسنا ذکر کرد : واردات بنزین سوپر متوقف شده‌است و عمده بنزین سوپر در پالایشگاه شازند اراک ساخت می گردد . از آنجایی که‌این پالایشگاه در موقعیت اورهال ( تعمیر و نگه داری ) قرار داشته و حدود ۱۰ تا ۱۲ روز است که به چرخه ساخت بازگشته است حدود ۱۰ روز زمان نیاز داراست تا نبود ساخت شده را جبران نماید .

همینطور فاطمه کاهی , سخنگوی کمپانی ملی پخش فرآورده‌های نفتی درمورد نقص‌ مذکور به ایسنا توضیح اعطا کرد : اکنون بنزین سوپر در تعداد محدودی از جایگاه‌های تهران عرضه می شود .

از آنجایی که بنزین سوپر در پالایشگاه شازند اراک تامین می گردد و این پالایشگاه در موقعیت اورهال قرار داشته , عرضه بنزین سوپر با محدودیت مواجه شده‌است .

نفت‌کش‌ها در حالا انتقال بنزین سوپر از پالایشگاه شازند به سراسر میهن می باشند و به زودی بنزین سوپر سوای هیچ مشکلی در مرزو بوم عرضه خواهد شد .

بروکر هاي فارسي بروکر هاي فارکس بروکر هاي فارکس در ايران بروکر هاي فارکس معتبر بروکر هاي معتبر بروکرهاي فارکس

همینطور حدود دو هفته پیش محمدرضا موسوی خواه , مدیرعامل کمپانی ملی پخش فراورده‌های نفتی در جواب به سوال ایسنا درمورد نبود توزیع بنزین سوپر در مرز و بوم اذعان کرد : بنزینی که حالا در میهن توزیع می گردد یورو چهار است و درکل چهار اکتان با بنزین سوپر تفاوت داراست .

به صورت میانگین روزمره ٣ . ٥میلیون لیتر بنزین سوپر در مرز و بوم توزیع میشود که‌این میزان شاید با اعتنا به حالت به ٣ . ٣ یا این که ٣ . ٧برسد ولی به صورت کلی مشکلی دراین مورد نیست .

اختلال بنزین سوپر پابرجا است

با این‌حال این خلل پس از گذشت حدود دو ماه کماکان پابرجا است و اکثری از مخاطبان ایسنا طی تماس‌های تلفنی از عدم عرضه این مدل بنزین در جایگاه‌های سوخت خبر داده‌اند .

در این خصوص , خوشگل اسماعیلی , سخنگوی کمپانی ملی پالایش و پخش محصول های نفتی در اذعان کرد و گو با ایسنا با تاکید بر این که عرضه بنزین سوپر در شهر تهران فارغ از اختلال توزیع می شود , افزود : از ساعت ۲۴ صبح زود روز سه‌شنبه تا عصر این روز یک میلیون و ۶۰۰ هزار لیتر بنزین سوپر در شهر تهران توزیع شده‌است .

بروکرهاي فارکس ايران بروکرهاي فارکس فارسي بهترين استراتژي معاملاتي بهترين استراتژي معاملاتي در فارکس بهترين استراتژي معاملاتي فارکس بهترين اکسپرت فارکس

او از مصرف روزمره سه میلیون لیتر بنزین سوپر در سراسر سرزمین خبر بخشید و اعلام‌کرد : این میزان از بنزین فقط در پالایشگاه شازند اراک ساخت می شود .

این درحالی است که آمار و ارقام ماهانه مصرف بنزین خبر از ارتقاء بی نظیر این مال بوسیله مصرف کنندگان می‌دهد و به حیث می‌رسد حق تقدم پالایشگاه های مملکت اعم از پالایشگاه شازند اراک تامین بنزین یورو چهار است و به همین بهانه احتمالا در بعضا از روز ها این پالایشگاه به جای ساخت بنزین سوپر مبادرت به ساخت بنزین یورو چهار نمایند . بدین ترتیب مصرف بالای مملکت رینگ گمشده نبود عرضه بنزین سوپر در مرز و بوم است .