فارکس بروکر – ایالات متحده بیت کوین ایرانیان را نیز توقیف کرد

دولت فدرال ایالات متحده ۵۰۰ بیت کوین که به ایرانیان وابستگی داشته را مصادره نموده است . بها این بیت کوین‌ها چیزی بالغ بر ۲۵ میلیارد ریال در طول خرید آن ها بوده است .

به نقل از اقتصادآنلاین به گزارش ایلنا , مقر خبری «بیت کوینیست» که به تکثیر خبرها ارزهای الکترونیکی در دنیا مشهور است , در گزارشی از مصادره بیت کوین‌های ایرانیان بوسیله دولت ایالات متحده خبر بخشید .

مبنی بر این گزارش دولت فدرال ایالات متحده ۵۰۰ بیت کوین که به ایرانیان وابستگی داشته را مصادره نموده است . قیمت این بیت کوین‌ها چیزی بالغ بر ۲۵ میلیارد ریال در حین خرید آن ها بوده است .

این رسانه برهان با اهمیت مصادره این اموال را اعلام نکرده و نوشت : بعضا گمانه‌زنی‌ها حاکی از آن است که سرمایه داران بیت کوین اهل ایران تحریم‌‌های ایالات متحده را به دور زده بودند .

سپهر محمدی رییس انجمن ورقه ها بهادار الکترونیکی جمهوری اسلامی ایران در رابطه این مبادرت دولت ایالات متحده به‌این رسانه اذعان کرد : توقیف اموال از سال قبل آغاز شده و هنوز ادامه دارااست . بعضا معتقدند این توقیف‌ها به دلیل به دور زدن تحریم‌های ایالات متحده بوسیله دارندگان ارز دیجیتال است .

او توضیح داده که بها کل اموال مصادره شده هنوز معین نیست ولی دستکم ۵۰۰ بیت کوین مصادره شده‌است . قیمت آن‌ها در طول خرید ۵ . ۷۷ میلیون دلار بوده است .

استراتژي هاي معاملاتي در فارکس استراتژي هاي معاملاتي فارکس افراد ثروتمند فارکس اکسپرت اکسپرت آپشن اکسپرت چويس اکسپرت چيست

محمدی و انجمن وی در کارایی میباشند خط مش توقیف را متوقف نمایند . وی و کمپانی‌اش با کارشناسان دادستانی که از بازار مالی کشور ایران و FATF تدبیر واجب را دارا‌هستند , گفتگو کرده‌اند . ممنوعیت‌های رسمی برای ارزهای دیجیتال در کشور ایران کار یافتن یک نماینده قانونی یا این که دادستان مطلوب درباره با این قضیه را سخت نموده است .

با وجود ممنوعیت‌های رسمی , شرایط سیاسی و مالی کشور ایران شاید ارز دیجیتال را در جمهوری اسلامی ایران ترویج دهد . پس از تحریم‌های ایالات متحده در مقابل جمهوری اسلامی ایران , مردمان در سمت ارز دیجیتال که ماهیتی فرامرزی و غیرسیاسی دارااست گرایش پیدا خواهند کرد .

با ادامه خرید ارز دیجیتال بوسیله ایرانی‌ها , این مملکت بایستی از فواید بالقوه به کارگیری از این ارز باخبر شود .