بروکر هات فارکس – پایان تصمیمات غلط ارزی ; دلار فردا روبه پایین میگردد

با این تصمیم روز جاری هیات دولت , عرضه دلار در بازار دوم از فردا عجله خواهد گرفت و کلیه ارزهای فرنگی و سکه طلا جواهرات را در مسیر نزولی قرار خواهد اعطا کرد .

اقتصاددانان اهل ایران معتقدند که دلار با نرخ آزاد جز در جمهوری اسلامی ایران توجیه اقتصادی ندارد و این نرخ قاعدتا بعد از گذشت تعدادی روز حول و حوش ۸۰۰۰ تومان ( بعلاوه یا این که منهای ۵۰۰ تومان ) صورت خواهد گرفت .

کارشناسان هشدار داده‌اند که می بایست نرخ تازه در یک پروسه ارگانیک صورت بگیرد که شاید یک روز یا این که یک سری روز به ارتفاع انجامد و هرگونه ویرایش مکانیزم بازار احتمال دارد این مراحل را مختل نماید .

پایان تصمیمات خطا ارزی ; دلار فردا نزولی می‌شودسرانجام با گذشت چهار ماه از خطای ارزی , روز جاری تصمیمی کارشناسانه برای بازار ارز در هیأت دولت تصویب شده شد .

تصمیمی که بیم آن می رفت در نهایی لحظات با ملاحظات غیرکارشناسی حاد شود ولی خوشبختانه اینگونه نشد .

با این تصمیم , عرضه دلار در بازار دوم از فردا عجله خواهد گرفت و تمامی ارزهای فرنگی و سکه طلا و جواهرات را در مسیر نزولی قرار خواهد بخشید .

اقتصاددانان اهل ایران معتقدند که دلار با نرخ آزاد جز در کشور‌ایران توجیه اقتصادی ندارد و این نرخ قاعدتا بعد از گذشت یکسری روز حول و حوش ۸۰۰۰ تومان ( بعلاوه یا این که منهای ۵۰۰ تومان ) صورت خواهد گرفت .

کارشناسان هشدار داده‌اند که بایستی نرخ نو در یک مراحل ارگانیک صورت بگیرد که احتمالا یک روز یا این که یک سری روز به ارتفاع انجامد و هرگونه ویرایش مکانیزم بازار احتمالا این فرایند را مختل نماید .

استراتژي معاملاتي ماينر  استراتژي معاملاتي همراه  استراتژي هاي معاملاتي  استراتژي هاي معاملاتي – آقاي امام  استراتژي هاي معاملاتي با بيشترين احتمال موفقيت  استراتژي هاي معاملاتي بورس  استراتژي هاي معاملاتي در بورس

مهم ترین اختلاف در بنا کردن بسته ارزی این بود که آیا نرخ مشخصی می بایست برای بازار دوم ارز رقم بخورد یا این که نرخ بر پایه ی عرضه و تقاضا درین بازار صورت بگیرد .

کارشناسان هشدار داده بودند که انتخاب نرخ پایین‌تر از نرخ بازار در چنین وضعیتی معمولا منجر میشود که نرخ بازار از نرخ تصویب شده گریز نماید و سیاستگذار همیشه با تصحیح نرخ , چرخه‌ای معیوب را تولید نماید که احتمال دارد در غایت سبب سوراخ عمیق در بین این دو نرخ شود که خوشبختانه دولت درین دام نیفتاد .

به باور کارشناسان , به رسمیت شناختن نرخ بازار سبب میشود که نرخ تعادل‌بخش به بازار در فرآیندی ارگانیک صورت بگیرد که منافع عامه مردم در گرو شکل‌گیری این تعادل است و خبر عالی آنکه دولت با حمایت سران قوا سرنوشت این مسیر را تعیین کرد .