احتمال کاهش صادرات نفت و درآمدهای ارزی مملکت

 

غلامرضا کاتب در شورای اداری استان که با حضور معصومه نوآوری , نائب رئیس مدیر جمهور برگزار شد ذکر کرد : هدف ترامپ در عناد با جمهوری اسلامی ایران و بخش متعددی از عالم فقط سیاسی نیست بلکه ترامپ دنبال دلال بازی اقتصادی است .

احتمال کاهش صادرات نفت و درآمدهای ارزی مملکت

او بابیان این که ترامپ و دور‌وبری ها وی با جدیت دنبال دلالی اقتصادی میباشند به دیدار شماری از نمایندگان با اعضای پارلمان فرانسه اشاره نمود و افزود : یک کدام از نمایندگان پاریسی درین دیدار خطاب به ما نمایندگان جمهوری اسلامی ایران به صراحت می اعلام کرد که گرفتاری ما در امر اندیشه ترامپ بیشتر از گرفتاری شما ایرانی‌ها است .

احتمال کاهش صادرات نفت و درآمدهای ارزی مملکت

کاتب بابیان این‌که ارزیابی این نمایندگان فراسوی این بود که تامل ترامپ بیشتراز کشور‌ایران به اروپایی ها جراحت میرساند ادامه اعطا کرد : آنان مدعا بودند که اروپایی ها 60 – 70 سال است که دنبال رفاه و رویش و گسترش بودند و روز جاری ترامپ آمده و کلیه را نا مرتب است .

احتمال کاهش صادرات نفت و درآمدهای ارزی مملکت

این نماینده مجلس , ارتقاء تعرفه کالاهای تولیدی اروپا از طرف امریکا را به جهت یک نزاع اقتصادی بررسی و اظهار‌کرد : روز جاری جهان و اعم از امریکا با بخش وسیعی از عالم و اعم از با اروپایی‌ها در یک نزاع تمام عیار و پیچیده و طاقت فرسا اقتصادی است .

احتمال کاهش صادرات نفت و درآمدهای ارزی مملکت

او به رسالت مسوولان ارشد و مدیران میانی کشورمان درین پیکار اقتصادی , اشاره و با مقایسه کارایی مدیران با عملکرد تحسین برانگیز بازیکنان مجموعه ملی در استکان جهانی روسیه اذعان کرد : در بازی کشور‌ایران و مراکش چنان فشاری بر مجموعه ملی وارد شد که چه بسا گزارشگر بازی و خیلی از دوست داران اهل ایران امید می کردند در به عبارتی 30 دقیقه ابتدا , بازی سوای گل به اتمام برسد . مقاومت و سعی بازیکنان مجموعه ملی به دلیل آمادگی بدنی و هماهنگی بالایی که سرمربی مجموعه ملی آن را ساخت کرده بود به‌تدریج با مقاومت و ایستادگی بر بازی مسلط شدند و با اخلاق وضعیت هایی متعددی سرنوشت در پایان بازی به پیروزی و برد رسیدند .

احتمال کاهش صادرات نفت و درآمدهای ارزی مملکت

او بابیان این که مردمان در بازی با پرتغال و اسپانیا دیگر به سعی و مقاومت بازیکنان اعتقاد و باور عمیق پیدا کرده بودند و از این رو سوای فیض شکست یا این که هم اندازه کلیه ملت از سعی آن ها راضی بودند بیش تر کرد : مردمان در میدان سازمان میهن و درین پیکار اقتصادی هم چنین انتظاری از مدیران و مسوولان دارا هستند .

احتمال کاهش صادرات نفت و درآمدهای ارزی مملکت

ازیادبردن منافع ملی در دعواهای سیاسی داخلی

نماینده مردمان گرمسار و آرادان بابیان این که می بایست این شم در مردمان بوجود بیاید که مدیران در هر قوانینی کلیه توان خویش را برای رویا رویی و نزاع با پیکار اقتصادی معاند به کار میگیرند افزود : در‌حالتی که این حس در مردمان به وجود بیاید پایین هر قوانینی از همت مسوولان راضی خواهند بود به این دلیل که می‌دانند همگی توان و مقاومت خویش را صادقانه به کار بسته اند همچنانکه دیدیم مردمان سوای فیض بازی مجموعه ملی با اسپانیا یا این که پرتغال با کلیه وجود ابراز خوشحالی کرده و کارایی ملی پوشان اهل ایران را ثنا می کردند .

غلامرضا کاتب , تولید وفاق ملی در مرز و بوم در رویا رویی با مبارزه اقتصادی را امری ضروری برشمرد و اظهار کرد : متاسفانه ما در حالت معمولی تا آنجا مشغول دعواهای سیاسی می شویم که عزت و منافع ملی را فراموش می‌کنیم .

او , تولید همبستگی در میان مسوولان در روزهای اخیر را از محسنات پیکار اقتصادی امریکا برشمرد و گفت : یکی دیگر از مسائلی که مدیران بایستی برای رویارویی با نبرد اقتصادی امریکا در پیش بگیرند حمایت و پشتیبانی از سرمایه گذاران و تولیدکنندگان است .

احتمال کاهش صادرات نفت و درآمدهای ارزی مملکت

پیامی که نمایندگان در جلسات غیرعلنی به دولت دادند

این نماینده با انتقاد از عدم همیاری بعضی مسوولان با سرمایه گذاران و سنگ اندازی پیش پای سرمایه گذاران اذعان کرد : این در حالی است که بخش اعظمی از مدیران در گفتار مدعا این می‌باشند که برای سرمایه گذار فرش قرمز رنگ پهن می نمایند ولی در کار بازدارنده از کار آن ها میشوند .

مدیریت مجمع نمایندگان استان سمنان بابیان این که همگی مسوولان می بایست به مردمان آرزو بدهند خاطرنشان کرد : نبرد اقتصادی معاند با کشور ایران می بایست از طرف مدیران رئیس شود و اذن ندهند که اثرات آنان متوجه مردمان شود .

او از آمادگی نمایندگان ملت برای همیاری با دولت دوازدهم خبر اعطا کرد و افزود : مجلس در‌این وضعیت در کنار دولتمردان است و ذیل هر قوانینی از دولت دانایی و آرزو حمایت می نماید و پیام