بروکر فارکس – دلالان درتب وتاب فروش شبانه دلار

قرار است که از فردا با بازگشایی قانونی عملیات کار صرافی , دلار شرایط قیمتی متعادل تری را تجربه نماید ; ولی دیشب دلالان درگیر فروش شبانه ارزهایی بودند که ۴ ماه بازار را بهم ریخته بود .

به نقل از خبر نگار مهر , شب قبل بالاخره پس از ماهها نابسامانی بازار ارز , دولت تصمیم گرفت تا در یک مصوبه نسبتا عالی , توشه دیگر مکانیزم بازار آزاد را به رسمیت بشناسد و کار صرافی‌ها مجدد آغاز شود .

آنگونه که دولت در مصوبه خویش اعلام نموده است , تعدادی نقش را برای کسب و کار آن ها در عصر نو کار در لحاظ گرفته است و ولی عبدالناصر همتی , مدیریت کل بانک مرکزی هم اعلام نموده است که صرافی‌ها در‌این دوره‌ای که عمل نمی‌کردند شاید زیان‌هایی را متحمل شده باشند .

مبتنی بر مصوبه دولت , همگی صرافی‌های مجاز میتوانند در چارچوب انجام معاملات خرد نسبت به خرید ارز به طور اسکناس با رعایت قوانین ارزی , مخصوصا ضوابط پیکار با پولشویی مبادرت کنند .

بر این اصول , فروش ارز به وسیله صرافی‌های مجاز صرفاً بابت مصارف خدماتی و مسافرتی مطابق قانون ها ارزی بانک مرکزی با ثبت مدارک و مستندات واجب قابلیت پذیر خواهد بود .

این مصوبه همینطور , ورود اسکناس ارز به مملکت را آزاد نموده است ; به طوری که ورود ارز به طور اسکناس و طلا جواهرات به درون مرز و بوم سوای محدودیت مطابق با قانون ها و قوانین بانک مرکزی بوسیله افراد حقیقی و واقعی و حقوقی مجاز است و واردات طلا و جواهرات به طور ناپخته طبق قانون ها بانک مرکزی از همگی دستمزد , عارضه ها رسمی و مالیات بر قیمت افزوده معاف می شود .

بروکر هاي فارسي  بروکر هاي فارکس  بروکر هاي فارکس در ايران  بروکر هاي فارکس معتبر  بروکر هاي معتبر  بروکرهاي فارکس

عبدالناصر همتی , دیشب درباره‌ی کارایی صرافی‌ها در بسته تازه ارزی , بیان کرد : یک کدام از مشکلات کنونی , عدم قابلیت و امکان تامین ارز از طرف مردمان برای مصارف مسافری و طبابت بود ; بدین ترتیب تصمیم دولت بر این شد که خرید و فروش ارز در صرافی‌ها مجاز باشد , همگی صرافی‌ها خرید و فروش ارز را خواهند داشت و برای هجرت فرنگی و سرویس ها هم تامین اسکناس خواهند کرد .

او اظهار داشت : صرافی‌ها که مدتی است فعالیت‌ تعطیل بوده است , به دولت و مردمان امداد نمایند تا این بازار واضح شود و نیازهای حقیقی وواقعی مردمان را با نرخ ارزی که در بازار ثانویه صورت گرفته است , تامین کنیم .

بر این اصل از ساعت ها نهایی دیشب که دولت در تصمیم خویش آغاز به کار صرافی‌ها را خاطرنشان کرد , معاملات شبانه دلالان نیز رونق گرفت تا این توشه عوض این که تبانی برای فروش دلار به نرخ بالاتری داشته باشند , فروشنده شوند و ارزش را تحت آورند .

به عبارتی هایی که نرخ دلار را سوای منطق تا ۱۱ هزار تومان نیز بالا کشیدند , روز جاری فروشنده هر اسکناس دلار به نرخ ۹ هزار تومان نیز میباشند .

در آگهی‌های فروش دلار که در کانال‌های غیرقانونی مبادلات دلاری از طرف دلالان اعلام می شود , معاملات چه بسا تا ساعت ۲ صبح زود هم ادامه داشت ; به گونه ای که بعضا دلالان شبانه درگیر به داد و ستد بودند .

اما درین در میان بودند اشخاصی نیز که درتوان هزار و دو هزار دلار خرید کرده بودند و می‌خواستند که آن را به بالاترین قیمتی که میتوانند بفروشند مبادا این‌که بها تحت آید و آنان خسارت نمایند .

بروکرهاي فارکس ايران  بروکرهاي فارکس فارسي  بهترين استراتژي معاملاتي  بهترين استراتژي معاملاتي در فارکس  بهترين استراتژي معاملاتي فارکس  بهترين اکسپرت فارکس

در عین حالا بودند کسانی نیز که برای سوداگری‌های کوچک و خرد نزدیک به کمتر از هزار دلار , ارز خرید کرده بودند و اکنون مجبورند که آن را به ارزش پایینی بفروشند .

درهرمورد اکنون بازار دیده توقع گشایش کار صرافی‌ها است . کرکره آن‌ها قرار است که از فردا صبح به طور قانونی بالا رود و بازار ارز را به طور روشن و شناسنامه‌دار , سوق دهی نمایند . درحال حاضر می بایست رویت کرد که در سا‌عتها پیش رو , چه اتفاقاتی برای بازار ارز و ارزش آن رقم خواهد خورد .