آیا درآمد شما با وقوع رکود اقتصادی و بحران های مالی تغییر می کند؟

رکود اقتصادی

در بحران‌های اقتصادی; بازارهای مالی جهانی تحت تأثیر جریانات قوی فرار سرمایه قرار می‌گیرند و در نتیجه دارایی و ثروت بسیاری از مردم از بین می‌رود; بحران مالی سال ۲۰۰۷-۲۰۰۹ و یا بحران اقتصادهای نوظهور تأثیر قوی بر زندگی میلیون‌ها انسان داشته و دارند; بسیاری از مردم شغل خود را از دست می‌دهند و سایر افراد شاغل هم به طور قابل‌توجهی با کاهش درآمد مواجه می‌شوند.

در نتیجه بحران‌های مالی بی‌سابقه; اکثر مردم که تا چند سال گذشته درآمدهای خوبی داشتند; یا کارشان را از دست می‌دهند و یا پاره‌وقت کار می‌کنند; بسیاری از مردم همواره به دنبال گزینه‌های جایگزین برای بیکاری و یا کارهای پاره‌وقت هستند; تا بتوانند درآمد دیگری هم داشته باشند; در دوره‌های رکود اقتصادی و یا بحران‌های اقتصادی; یافتن شغل و یا درآمد ثابت کار سختی است.

اما فرض کنید که کار شما ربطی به چرخه‌های اقتصادی نداشته باشد; در این صورت شما کمترین آسیب را از بحران‌های اقتصادی متحمل خواهید شد; حرفه معامله‌گری می‌تواند به کمک این افراد بیاید; به خصوص که بازار فارکس برخلاف بازارهای سهام; اوراق قرضه و مسکن می‌تواند در تمامی چرخه‌های اقتصادی درآمدزایی داشته باشد; در بازار فارکس اگر اقتصاد کشوری وارد فاز رکود شود; شما به راحتی می‌توانید با معامله ارز آن کشور; از نوسانات بازار سود کنید و یا از سرمایه خود محافظت کنی.

بازار فارکس مزیت‌هایی دارد که در سایر بازارهای مالی مثل بورس اوراق بهادار وجود ندارد; نقدینگی موجود در بازار فارکس بالای ۳ تریلیون دلار در روز است; این یعنی همیشه در بازار خریدار و فروشنده وجود دارد.

 

 


بیشتر بخوانید:

بروکر هاي فارسي  بروکر هاي فارکس  بروکر هاي فارکس در ايران  بروکر هاي فارکس معتبر  بروکر هاي معتبر  بروکرهاي فارکس


 

انعطاف‌ پذیری معامله‌گر فارکس بیشتر از معامله‌گر سهام است; بازار به طور ۲۴ ساعته در پنج روز کاری هفته باز است و می‌توان ارز اقتصادهای بزرگ دنیا را در آن معامله کرد; شما به‌عنوان یک معامله‌گر بازار فارکس این حق انتخاب را دارید که از هر جا که دوست داشتید معامله کنید.

در دوره‌های رکود اقتصادی و یا بحران مالی; مهارت‌های شخصی هر فرد می‌تواند در پی نوسانات بازار ارز یا تعطیلی شرکت‌ها بی‌ثمر شود و درآمدزایی نداشته باشد; اما در بازار فارکس; مهارت اصلی شما تحلیل بازارهای مالی و اقتصادهای بزرگ دنیاست.

شما علاوه بر این‌که برای تمامی دوره‌های اقتصادی آماده خواهید بود; بلکه در صورت بروز رکود اقتصادی به راحتی شرایط را مدیریت خواهید کرد; مهارت معامله‌گری شما در بازار فارکس همیشه خریدار دارد و بزرگ‌ترین خریداران آن‌هم خود معامله‌گر است.

حرفه معامله‌گری یکی از سخت‌ترین حرفه‌های شغلی در دنیاست; اکثر افرادی که وارد این حرفه می‌شوند معمولاً در اولین ماه فعالیت از بازار اخراج می‌شوند; اولین ماه فعالیت در بازار فارکس; مهم‌ترین ماه در حرفه هر معامله‌گری است.

برخلاف خیلی از تصورات غلط; فعالیت در بازار فارکس نیازمند سرمایه بزرگی نیست; حرفه معامله‌گری بیشتر به دانش و تجربه نیاز دارد; به همین دلیل افرادی که اولین ماه فعالیت خود را بدون برنامه خاصی در بازار فارکس شروع می‌کنند; معمولاً یا در حرفه معامله‌گری موفق نمی‌شوند و یا با تجربیات تلخی وارد حرفه معامله‌گری می‌شوند.

اگر به دنبال ورود به حرفه معامله‌گری و بازار فارکس هستید; توصیه می‌شود که ابتدا کار را با معامله در حساب‌های دمو آغاز کنید; نیازی نیست که در ابتدای یادگیری مباحث معامله‌گری برای اشتباهات خود هزینه بدهید; حساب دمو یا آزمایشی به شما کمک خواهد کرد تا بازار را بدون از دست دادن سرمایه تجربه کنید.